Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte inn en klage til Elkjøp pga manglende og missvisende information.. om man ringer får man helt annet svar enn når man får meld, for så å få ny info som sier noe helt annet igjen... da fikk jeg ett gavekort på 100kr :cry:

Ja ! det var jo akkurat det jeg ville ha! *Not*

Lenke til kommentar

Bestilte fra telenor sin nettbutikk tidligere i dag. fikk mail for ikke så lenge siden om at varen var sendt fra lager! sjekka nettopp postens sporingsnr:

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

 

NB;

det står fortsatt på Telenor sine nettsider at de har 50+ på lager

Endret av agep
Lenke til kommentar
Bestilte fra telenor sin nettbutikk tidligere i dag. fikk mail for ikke så lenge siden om at varen var sendt fra lager! sjekka nettopp postens sporingsnr:

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

 

NB;

det står fortsatt på Telenor sine nettsider at de har 50+ på lager

 

25+ nå, tror nok Telenor har varmet mange N900-hjerter i dag :D

Lenke til kommentar
jcnorway: WTF?

 

Jeg har ikke fått noen SMS fra Elkjøp, men i morgen ringer jeg de. Det er ganske uaktuelt å vente til 16. desember.

 

Ja, de sendte SMS'en 18:55 (dvs 5 minutter før kundesenteret stengte...). Meget sleipt av Elkjøp som har hevdet hver gang at min telefon var bekreftet for utsendelse i dag, 2. desember. Slik kundebehandling gidder jeg ikke å forholde meg til.

 

Satser på at Lefdal gjør det bedre. Status på min ordre der har gått fra "Ny" -> "Eksportert" -> "Reservert". Ser ut som den blir sendt ut i morgen ;)

Lenke til kommentar
Bestilte fra telenor sin nettbutikk tidligere i dag. fikk mail for ikke så lenge siden om at varen var sendt fra lager! sjekka nettopp postens sporingsnr:

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

 

NB;

det står fortsatt på Telenor sine nettsider at de har 50+ på lager

 

Hmm, nesten fristende å hoppe over på telenor da.. :S

 

Er telefonen da operatørlåst til telenor? Eller kan jeg kjøpe med kort og kontant og bruke simkort fra annen leverandør?

Endret av kau
Lenke til kommentar

ja ser enda ut som lefdal har på lager. billigere enn komplett, og fri frakt har dem og.

komplett skal jeg ikke bestille fra flere gang. jeg bestilte derfra da dem hadde 253 igjen bekreftet på lager 27/11. men helt til jeg avbestilte, har de bare flyttet datoen for utsending på ordren,

mailet dem og spurte om status,så sa de kun "vi sender ut så fort som mulig." og "varen er bekreftet på lager 09/12" samtidig som det sto 9stk bekreftet 27/11 på sia dems.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Bestilte fra telenor sin nettbutikk tidligere i dag. fikk mail for ikke så lenge siden om at varen var sendt fra lager! sjekka nettopp postens sporingsnr:

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

 

NB;

det står fortsatt på Telenor sine nettsider at de har 50+ på lager

 

Hmm, nesten fristende å hoppe over på telenor da.. :S

 

Er telefonen da operatørlåst til telenor? Eller kan jeg kjøpe med kort og kontant og bruke simkort fra annen leverandør?

 

 

den er nok låst til telenor ja, selv om det ikke sto noe om det når man tok med kort&kontant, men sjekk "kjøp telefon uten abb" så står det at den DA er låst til telenor.

Lenke til kommentar

var på NOKIA STORE BYPORTEN idag og dem hadde nok N900. var faktisk veldig imponert av telefonen.

 

Bestiller fra chess siden på byporten var det dyrt. Det kostet Kr 5899 uten abo og 4399 med abo hvor jeg betaler kr 129 hvermåned på 12 mnd. Moobi (chess) har billigere mobil med abo enn uten. Har regnet ut hva jeg betaler i 12 mnd og det blir billigere.

Lenke til kommentar
Da var N900'en ferdig pakket og sendt fra Komplett.

 

E-klemz til repaguy som sa i fra. :love: Var ikke mange minuttene før det gikk tomt.

 

Hoho! Min også! Tipper vi to var de siste som fikk av de tre =D

Står sendt på min status. Så da blir det vel kanskje før helgen om jeg har flaks! *Gledeseg*

Lenke til kommentar

Fikk trykket litt på en N900 i dag, var en morsom telefon. Den virket som en opptur etter N97 iallefall, noe Nokia sårt trengte :)

Jeg bet meg merke i att skjermen ikke var opptimalt sensitiv, men den er bedre enn den som sitter i N97.

Browseren var meget god og skjermen er lyssterk og god.

Så jeg vil si at Nokia med N900 har klart å ta igjen forspranget andre produsenter hadde skapt iforhold til Nokia. Maemo virker bra, nå gjennstår det bare å se om det ligger noen barnesykdommer i systemet. Jobben med å finne de skal dere få påta dere, jeg holder meg foreløpig til Android med Sense UI, for meg virker det pr. dags dato friere og smidigere.

Men dere har absolutt noe å glede dere til....å dere blir IKKE skuffet :)

Endret av mobifil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...