Gå til innhold

Champions League 2009/2010


Latias

Anbefalte innlegg

Ja, det er fint når de får det til.. Men i feks Chelsea kampen på hjemmebanen til Barcelona ifjor sentret de og sentret.. Chelsea klarte å holde forsvaret ganske tett, og det ble en ganske kjedlig kamp, i motsetning til kampen på hjemmebanen til Chelsea.. Noen synes kanskje det er fint å se når ett lag spiller fint med ballen, men jeg syns det går litt for lite fremover til tider.

 

Nå skal det sies at jeg nesten bare har sett Barcelona mot Engelske lag med gode forsvar, kanskje jeg hadde hatt et annet syn på det dersom jeg følgte litt me på ligaen til Barcelona. Men for all del, som de viste mot United i finalen så kan de spille veldig god fotball, men når de ikke kommer igjennom er det så fordømt kjedelig og irriterende!

 

Men nå har det komt seg i denne kampen da..

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

I tradisjonen tro opprettes det en tråd dedikert Champions League hver sesong her på forumet, og her er den gitt. Hadde gått meg hus forbi. :)

 

Da må jeg selvfølgelig gi en kommentar til Milans prestasjoner fra onsdagens kamp: Grande Milan. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Jeg er også veldig fornøyd med Milan. Etter en sesong hittil under pari, beviser de at de likevel er en av de absolutt store i Europa. Jeg satser på at de klarer seg videre gjennom gruppespillet og at vi får se mye til dem. Håper også at kanalene som viser CL skjønner at folk vil se på andre lag enn bare de engelske.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

3-0 er da vel mye, men har også på følelsen av at Inter slår Chelsea på ræva ut.

 

Eneste som går imot er vel den mentale blokken Inter får i CL.

Men den tror jeg Mourinho har klart å fjerne. Må jo være det laget i verden med størst viljestyrke, og alt kan man takke Mourinho for. Fantastisk manager

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Inter kampen var suuuuurt, men Chelsea fixer dette hjemme :) Arsenal, woow det var imponerende må jeg si. Gleder meg til dagens kamp(fordi jeg får sett den på visat hehe)

Pluss jeg er en stoor fan av Ronaldinho, får håpe han viser seg fram, pluss hadde vært moro hvis Becks hadde putta et mål på frispark hehe..Madrid-Lyon, Lyon har 9 i odds, så har tenkt meg å prøve på den hehe,.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...