Gå til innhold

Gift of the Giants bug


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spm:

I often see people with 4-5 of this buff making them HUUUUGE. They walk around in Orgrimmar. Does anyone know how to do that? I've tried on SEVERAL alts to take the quest, abandon it and retake it, but I've NEVER managed to get more than 1 stack of the buff, and P016707 said the buff wears off if you leave Grizzly Hills. Last time I checked, Orgrimmar isn't in Grizzly Hills.

Svar:

would guess this works the same way as the voodoo guy in sen'jin village, increases your size once, then you log out and you are able to stack it once increasing size with 50% + 50% (looks like it is multiplicative aswell) have not tried it with this buff on tho, as i've completed that quest, could anyway confirm this?

 

Quest: Raining Down Destruction

Buff: Gift of the Giants.

 

Håper det var til litt hjelp, dere visste kanskje det fra før av ;p

Har ikke prøvd det ut siden jeg har fullført queste så kan jeg ikke finne ut hvordan det kan gjøres.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du kan bli like stor hvis du bare bruker felere av de derre grow tinga, så en seinest igår som var stor!

 

På Outland serveren? Jeg migrerte dit i går.

 

Migrerer for og vise din stolte buff power? =D

 

^_^ kom til grim batol er sikkert noen her som gjør /train /wave /e You are my hero vis du gjør det her ^_^

Lenke til kommentar
Jeg har funnet en bug med en quest i Grizzly Hills, denne buggen gjør det mulig å stacke Gift of the Giants buffen man får ved å gjøre en quest der. Hver buff gjør at helten din blir større (i 10 minutter), med 7-8 buffs stacket blir helten ganske stor. I tillegg fant jeg en bug som gjør det mulig å ta med seg buffen ut av Grizzly Hills, f.eks. til Orgrimmar, Dalaran eller Battlegrounds. Det hele er ganske artig :)

 

Er det noen andre som har funnet ut av dette? Jeg oppdaget det når jeg levlet i Grizzly Hills i fjor, og den dag i dag er det fremdeles ikke blitt fikset.

/facepalm

Lenke til kommentar

digitalglenn, Når jeg finner bugs så prøver jeg å få mest mulig moro ut av dem, det er bare kjedelig når de fikses.

Dessuten betaler folk faktisk mye gull for å prøve ut denne buffen.

 

Jeg kan ikke si jeg angrer på at jeg ikke sørget for å få denne buggen hotfixet for ~1 år siden.

 

 

 

Uansett, du kan jo bare stikke til Grizzly Hills på egen hånd og finne ut av det? Pga meg så vet du om at det er en bug der. Og siden jeg ikke har lekket fremgangsmåten er buggen fremdeles ikke fikset. Alternativet hadde vært "sjekk denne kule buggen jeg fant som ble fikset for 1 år siden".

Slik jeg ser det kan du takke meg for at du har muligheten til å ha det moro med samme buggen, men du ser det vel på en annen måte.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
digitalglenn, Når jeg finner bugs så prøver jeg å få mest mulig moro ut av dem, det er bare kjedelig når de fikses.

Dessuten betaler folk faktisk mye gull for å prøve ut denne buffen.

 

Jeg kan ikke si jeg angrer på at jeg ikke sørget for å få denne buggen hotfixet for ~1 år siden.

 

 

 

Uansett, du kan jo bare stikke til Grizzly Hills på egen hånd og finne ut av det? Pga meg så vet du om at det er en bug der. Og siden jeg ikke har lekket fremgangsmåten er buggen fremdeles ikke fikset. Alternativet hadde vært "sjekk denne kule buggen jeg fant som ble fikset for 1 år siden".

Slik jeg ser det kan du takke meg for at du har muligheten til å ha det moro med samme buggen, men du ser det vel på en annen måte.

 

Hvordan skal han kunne ha det moro med samme buggen, når du sier det er kun du i hele verden som vet om denne, og samtidig nekter å forklare den? :roll:

Lenke til kommentar

Noen tenker at dersom ikke de kan bruke noe, da skal ingen andre kunne gjøre det heller. Jeg mener det er bedre noen har nytte av den enn at ingen har det. Hvem som helst kan faktisk dra til Grizzly Hills og finne ut av det på egen hånd.

Men noen skulle helst ha sett at dette blir fikset omgående, og helst for et år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...