Gå til innhold

Half-Life 2


Anbefalte innlegg

Ho kjerringa har et smil som gjør at du vil dra fram hagla fra eneren og blåse hue av ho

 

Åååå så feil man kan ta... :p

 

og se på den "greia" som han bruker som våpen i videoen da. Ser jo ut som den er rippa rett fra Unreal og Quake

 

Hvis du sikter til den "kraftstrålen" som han bruker til å løfte / kaste på ting, så er det vel muligheter for at den er i filmen mest for å demonstrere fysikk-motoren (som er knasende bra). Om den blir med i spillet, vil man nok alltid ha muligheter til ikke å bruke den om man ikke ønsker det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HL2 flopper...

 

hmm.. villig til å vedde penger på det eller? Tror HL2 kommer til å bli enda større enn ener'n.

Det skal man ikke se bort i fra.

Jeg tror at det blir enda mer populært å kjøpe HL2 mtp ny CS som kommer til den...

De fleste som ikke gidder å spille CS i dag er pga dårlig grafikk.

Og med HL2 så blir sikker grafikken bra nok.... hehe

 

Njaal

Lenke til kommentar

Det skal man ikke se bort i fra.

Jeg tror at det blir enda mer populært å kjøpe HL2 mtp ny CS som kommer til den...

De fleste som ikke gidder å spille CS i dag er pga dårlig grafikk.

Og med HL2 så blir sikker grafikken bra nok.... hehe

 

Njaal

 

Kan hende mange ikke gidder å spille cs pga dårlig grafikk, men tror også teknologiske mangler i forhold til andre spill tar en del av kaka. Ta feks leaning eller prone. Blir liksom litt tamt å tasse rundt som en stiv stokk hele tiden. Håper for guds skyld at disse tingene er med i Half life 2, noe som vil gjøre spillet taktisk bedre.

Lenke til kommentar
"]

HL2 flopper...

 

hmm.. villig til å vedde penger på det eller? Tror HL2 kommer til å bli enda større enn ener'n.

Det skal man ikke se bort i fra.

Jeg tror at det blir enda mer populært å kjøpe HL2 mtp ny CS som kommer til den...

De fleste som ikke gidder å spille CS i dag er pga dårlig grafikk.

Og med HL2 så blir sikker grafikken bra nok.... hehe

 

Njaal

 

...ikke bare på grunn av grafikken, men også fysikken (dagens cs)

Lenke til kommentar

Nåja, tror nok det er mange som ikke spiller CS fordi det er dårlig. For min sin del håper jeg virkelig at CS kommer i en spillbar utgave, der terning-syndromet ikke regjerer villt, vil jeg gamble spiller jeg kort-/terning-spill. Mye mer jeg kan si om CS, men det er ikke det det handler om her, diskutert det alt for mye.

 

Mod'er til HL2 kan bli artig, gi det et halvt år til et år så folk blir lommevarme med teknologien, så tror jeg vi vil se noe helt nytt i modmiljøet. Skikkelig fysikk-motor kan gjøre stor forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...