Gå til innhold

Half-Life 2


Anbefalte innlegg

LarsC innholdet på QT filene er det samme som .wmv, bare større filer?

 

Ja, etter å ha sett igjennom de, så kan jeg si at det stemmer. Det var bare nummereringen som ikke stemte helt. :oops:

 

Oppløsningen er høyere, og kompresjonen er 'bedre', som i bedre bildekvalitet. Ellers er det samme greiene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en god grunn til at det ikke er 5mill mennesker i byen kan forsåvidt være at byen er "okkupert" av monstre..  :roll:

 

Da bør det vel være 5 millioner lik i byen? ;) Ser ikke slik ut hittils. Det er jo godt mulig Valve har en god story, jeg bare tviler .

 

 

vel.. de døde jo rundt 30 millioner folk i 2. verdenskrig

men de fløt jo ikke lik overalt av den grunn, folk flest har en

tendens til å gravlegge/kremere side døde faktisk.

Denne tendensen er svært utbredt og ofte praktisert, og dessuten så kan

det hende at romvesna var sultne etter turen til jorda.

kanskje de ikke baserer seg på etterforsyning hjemmefra, men på

hva naturen på jorda kan tillby dem.

Bare en tanke liksom.

Lenke til kommentar
Filmene er lagt opp på hw.no, så det er ikke vanskelig å få tak i dem lengre. :)

 

Det eneste er at filmene er i like lav oppløsning som de fra ITAvisen.

 

Har sett på disse og synes at de helt klart er mye dårligere kvalitet enn de som lå på ITavisen tidligere idag... Kan det være noe med codec'en min? :shrug:

Lenke til kommentar
Filmene er lagt opp på hw.no, så det er ikke vanskelig å få tak i dem lengre. :)

 

Det eneste er at filmene er i like lav oppløsning som de fra ITAvisen.

 

Har sett på disse og synes at de helt klart er mye dårligere kvalitet enn de som lå på ITavisen tidligere idag... Kan det være noe med codec'en min? :shrug:

Mulig, men på serveren min ligger det et par i god kvalitet også.

Det er bare å hente de ned!

(Lars la de opp)

 

Njaal

Lenke til kommentar

Har sett på disse og synes at de helt klart er mye dårligere kvalitet enn de som lå på ITavisen tidligere idag... Kan det være noe med codec'en min? :shrug:

 

TST anbefaler ffdshow i denne tråden (den 'offisielle' HL2-tråden):

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=114835

 

Jeg bruker selv ffdshow, uten at jeg tror det hjelper noe nevneverdig.

 

Ikke vondt ment og all honnør til gamer-crewet, men jeg synes at ITavisen og gamer.no sine videoer er en smule rare. Det er en rar ghosting-effekt, blant annet. Greit nok at det er cams, men de nevnte QT-filmene oppleves som betraktelig mye bedre, IMO.

Lenke til kommentar

Det der er sinnsykt imponerende!

Det ble jo også sagt at half life 2 kom til å ha en enda bedre nett engine til mods, så jeg antar at det kommer like mange mods til half life 2 som til half life.

 

PS: Jeg må visst også ha meg ny pc til dette spillet kommer ut :woot:

Lenke til kommentar
Jepp, va flere råkule scener...

 

-når han skøyt av kjettingen slik at den bjelken begynte å svinge og drepte alle de folka

-når han nappa av ovnen på veggen med det løfte-våpenet og brukte ovnen som beskyttelse da han sprang opp trappa for så å kaste ovnen på fyren up-stairs slik han før veggimellom.  

-rett og slett måten en kan manipulere omgivelsene rundt seg for å utføre en oppgave.

+++

 

 

hvis det er lagt opp til at du må bruke ovnen som skjold for å komme videre i spillet så er det ikke noe kult, men hvis du kan bruke alle ting rundt deg hvor som helst til hva som helst så er det jo bra.

Lenke til kommentar
Ikke vondt ment og all honnør til gamer-crewet, men jeg synes at ITavisen og gamer.no sine videoer er en smule rare. Det er en rar ghosting-effekt, blant annet. Greit nok at det er cams, men de nevnte QT-filmene oppleves som betraktelig mye bedre, IMO.

Kom det som en bombe? Du sammenligner tross alt våre små filer med 300-500MB QuickTime-formater. Vi kunne også lagt ut bedre saker, men da må vi også ta betalt for tjenesten. :)

Lenke til kommentar

Kom det som en bombe? Du sammenligner tross alt våre små filer med 300-500MB QuickTime-formater.  

 

Nei, det kom ikke som en bombe. Men filstørrelsesammenlikningen blir litt for lettvint, det er ikke oppløsning og filstørrelse jeg mener, men jeg skal ikke mase mer om det.

 

Vi kunne også lagt ut bedre saker, men da må vi også ta betalt for tjenesten. :)

 

Ja, selvfølgelig. Men Bittorrent høres ganske smart ut, i grunnen, ref: http://aixgaming.com/ (som xeos nevner i http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=908693).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...