Gå til innhold

Hvilke musikktelefon til maks 1000kr?


Anbefalte innlegg

Hei. Skjermen knuste nettopp på min N82 (som jeg forøvrig fikk et hat-forhold til), og nå er det på tide å skaffe ny telefon. Jeg har etterhvert lært meg at jeg ikke trenger annet enn sms, ringing og gode musikk-funksjoner.

 

I tillegg til dette er prisen avgjørende, da jeg er lite glad i å bruke masse cash på noe som går i stykker etterhvert (ala N82).

 

Har noen gode annbefalinger i dette segmentet? Musikk er noe jeg bruker svært mye, og med headset av typen Technics RP DJ 1200.

 

Jeg har minnekort allerede.

 

Den må også komme uten binding, og brukt-telefoner er jeg ikke motstander av så lenge prisen reflekterer det.

 

Takker for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Sony Ericsson w350i? Er ikke 3,5mm minijack men det følger med en overgang i pakken.

 

Eller Nokia 5310? Den er litt dyrere 1300 kr, men kjøper du den brukt kommer du nok under 1000 lappen. Personlig ville jeg tatt denne pga 3,5mm minijack.

Endret av Hoffah
Lenke til kommentar

Det er klart at det er Nokias XpressMusic-serie som er valget. Her får du massevis for pengene, og gode musikkegenskaper. 3,5mm jack er en selvfølge.

 

 

5310 er en av de mest solgte Nokiane over de to siste årene. Tynn, liten og lekker. God lyd, greit batteri. Det er vel ikke glass forann skjermen, men byggekvaliteten generellt er god selv om den er laget i plast. 1300'ish.

https://prisguiden.no/product.php?product_id=79601

 

 

5130 (nesten samme navnet) er hakket billigere og har nøyaktig like spesifikasjoner, men er litt tykkere og har litt svakere skjerm. Rett under tusenlappen.

https://prisguiden.no/product.php?product_id=102674

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...