Gå til innhold

PS3 - hvordan koble til hjemmekino anlegg?


Pitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan anlegg har du?

Anbefaler optisk kabel, dersom du har mulighet til det. :)

 

har ikke kjøpt noe enda, men vurderer et sony HT-SF1300.

 

det er kanskje ikke mulig å få kjøpt lenger det? isåfall blir det kanskje sony HT-SF100, som ser ut til å være arvtageren?

Lenke til kommentar

Du har følgende valg:

- Analogt via 2xRCA fra multiconnectoren (bruk medfølgende ledning bare at du kan la den gule videoconnectoren ligge løst).

- Digitalt via TOSLink-connector på baksiden.

- Digitalt via HDMI enten via forsterker med HDMI eller til TV og deretter ut fra TVen.

 

Jeg bruker førstnevnte direkte til forsterker og det fungerer helt utmerket.

Endret av gxi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hei, jeg sliter med å få surround på både TVèn og PS3èn. Jeg har surround med dvdspiller og denne går via scart, så går eg med HDMI fra ps 3 til tvèn og med HDMI fra dekoderen til tvèn. da er det ingen flere ledige HDMI innganger heller. Hva skal eg gjøre? eg har forresten:

Sony hjemmekino DAVDZ780

 

http://www.lefdal.com/product/lyd-bilde/hj...sony-hjemmekino

 

Håper på hjelp fort

Lenke til kommentar
hei, jeg sliter med å få surround på både TVèn og PS3èn. Jeg har surround med dvdspiller og denne går via scart, så går eg med HDMI fra ps 3 til tvèn og med HDMI fra dekoderen til tvèn. da er det ingen flere ledige HDMI innganger heller. Hva skal eg gjøre? eg har forresten:

Sony hjemmekino DAVDZ780

 

Håper på hjelp fort

 

Er det på TV'n eller forsterkeren du mangler HDMI innganger ?? Hva har du av INNganger på forsterkeren i det hele tatt.

 

Dette er et gjengående problem på nesten alle slike "surround"-pakker at forsterkeren mangler innganger for å håndtere andre enheter som PS3/Xbox etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...