Gå til innhold

PS3 Slim (Vi følger prisutviklingen på Phat og Slim PS3)


Dragonlove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror dere det hadde vært mulig å bytte inn en 60GB PS3 på Gamestop mot en slim versjon?

 

Tror nok det ville lønne seg og selge den i stedet får nok ikke igjen så mye for den hos gb som på finn vil jeg tro men hvorfor bytte?

Okei, det jeg tenkte meg. :)

Sier ikke at jeg skal, men vurderer det. Er keen på en splitter ny PS3, isteden for å ha en gammel en. :p

Lenke til kommentar

Jeg skal i værtfall ikke bytte bort min 60GB. Har bestilt rette verktøyene får å åpne den nå, så skal den renses samt bytte ut kjøle pastaen på cpu og gpu. Da blir den like stille som den var når jeg fikk den. Men en ps3 slim skal jeg ha uansett, greit å ha 2 stykker i huset. En på soverommet og en i stua.

Lenke til kommentar
Jeg skal i værtfall ikke bytte bort min 60GB. Har bestilt rette verktøyene får å åpne den nå, så skal den renses samt bytte ut kjøle pastaen på cpu og gpu. Da blir den like stille som den var når jeg fikk den. Men en ps3 slim skal jeg ha uansett, greit å ha 2 stykker i huset. En på soverommet og en i stua.

Luksus! :)

Lenke til kommentar
Jeg skal i værtfall ikke bytte bort min 60GB. Har bestilt rette verktøyene får å åpne den nå, så skal den renses samt bytte ut kjøle pastaen på cpu og gpu. Da blir den like stille som den var når jeg fikk den. Men en ps3 slim skal jeg ha uansett, greit å ha 2 stykker i huset. En på soverommet og en i stua.

 

Hadde vært kult om du kunne ha laget en tråd på det prosjektet. Har vurdert å gjøre det selv også, men er litt usikker på om jeg tørr.

Lenke til kommentar
Jeg hadde sendt spørsmål om det til Lefdal, spørs om de svarer. Hvis jeg ikke får noe svar ila dagen, skal jeg ringe selv og høre. Er for spent til å vente på svar :p

 

Selv om det ikke akkuratt gå fort, så tror jeg du får fortere svar av å ringe. Evt stikke til nærmeste butikk ;)

Lenke til kommentar

Hehe, jeg vet, men nå hadde jeg sendt spørsmål tidligere og vil gi dem en sjanse til å svare. Må ha litt tålmodighet. :) Nærmeste Lefdal/Elkjøp for meg akkurat nå er i Sandvika og må ta tog fra Oslo S. Hvorfor dra selv når vi har så mange andre og raskere måter? ;)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg vet, men nå hadde jeg sendt spørsmål tidligere og vil gi dem en sjanse til å svare. Må ha litt tålmodighet. :) Nærmeste Lefdal/Elkjøp for meg akkurat nå er i Sandvika og må ta tog fra Oslo S. Hvorfor dra selv når vi har så mange andre og raskere måter? ;)

 

Hvis du må ta tog fra Oslo S for å komme deg til Sandvika er du sannsynligvis mye nærmere Elkjøp på Skøyen eller Carl Berner =) Med mindre jeg misforstår noe...!

Endret av foudre
Lenke til kommentar

Ja mulig du har rett. Nettopp begynt å jobbe her, så er ikke kjent enda. Kommer med tida :)

 

Tok og ringte Elkjøp nå, gadd ikke vente mer :p Må nok smøre oss med litt tålmodighet. De var visst på vei, men han var ikke helt sikker når de skulle komme. "Ikke mange dagene" fikk jeg beskjed om, så ila denne uka er ikke å være for optimistisk. Dermed kan jeg si at vi som har forhåndsbestilt, vil få Slimmen vår neste uke. :w00t:

 

Edit: Dårlig reklame å stave butikknavnet feil....

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Ugh, kjedelige greier. Det gir meg ikke særlig tro på at Komplett får sendt ut sine i dag heller (de har endret på nettet fra "ubekreftet 1. sept" til "ubekreftet 4. sept").

 

-foudre

 

PS. Just fyi, Myst: inntil for tre uker siden var det også Elkjøp på Storo. Den ble nedlagt 8. august (trur eg), men i oktober åpner Lefdal der. Så da er det flust av Elkjøp/Lefdal muligheter innenfor bygrensen! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...