Gå til innhold

Den overraskende korte gode gjerning-tråden


trash__

Anbefalte innlegg

Veldig enig i det Martine-en og Aleksander-yo sier. Er utrooolig surt å få en hoven og arrogant respons når man gjør noe hyggelig for noen. Husker ikke når, men er ikke så mange uke siden, da jeg kom bak en stresset mor med ungene sine i kassen på ICA. Hun var travel med å pakke oppi varer samtidig som hun holdt styr på barna. Da jeg skulle betale for mine saker, så jeg at VISA-kortet hennes lå midt på båndet. Jeg antok at hun hadde lagt det rett i fra seg ett øyeblikk og glemt det, så jeg gjorde henne oppmerksom på det (på en vennlig og hyggelig måte, så klart).

 

TIlbake fikk jeg ett hovent blikk og ett overlegent "Åja", før hun snappet det til seg som om jeg skulle ha vært ute etter det. :roll:

 

Selv har jeg forresten i det siste prøvd å huske å si "god morgen" og "ha en fin dag" til bussjåføren, med mindre de er skikkelig uhøflige. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

gjort to gode gjerninger:

 

Ene var når en eldre mann og en dame kom på bussen siste dagen før helgen - stappfult i bussen, så jeg reiste meg og tilbød plassen - ingen ville ha *sukk*

 

Andre var bussjåføren - vi skulle bytte buss, men han måtte gi noe papirer til han som tok over. Ingen andre ville hjelpe, og noen gikk rett forbi han mens han prøvd å spørre - så jeg tok det med meg og gav til neste mann :)

 

Undres om denne kan kvalifisere?

Prøvde å få en med omgangssyke til å tenke mindre på håret og mer på helse/smittefare - men fikk beskjed om at jeg var dum som trodde det var mer verdt enn håret *sukk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...