Gå til innhold

ps3 på pc skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klarte å få bildet, men det kom ikke noen lyd. jeg bruker HDMI med sån hvi ingang eller hva det heter. men lyden kommer ikke;/ noen ideer på hva som kan gjøres fpr å få lyd?

Skrevet (endret)
jeg klarte å få bildet, men det kom ikke noen lyd. jeg bruker HDMI med sån hvi ingang eller hva det heter. men lyden kommer ikke;/ noen ideer på hva som kan gjøres fpr å få lyd?

Har du HDMI i PS3 og den andre HDMI enden i ein adapter til DVI so i sjermen eller HDMI direkte i Sjermen?

Viss du bruker adapter til DVI so virker det ikkje, siden DVI ikkje kan overføre lyd.

Endret av Noiz
Skrevet
noen ideer på hva som kan gjøres fpr å få lyd?

Kanskje greit å nevne om skjermen har høytalere innebygd f.eks.

Eller hvilke andre høytalere har du å bruke.

Går du inn i oppsettet på PS3 å skrur tilbake til "analog-lyd" så får du lyd ut på "rød og hvit" på den kabelen som fulgte med PS3'n. Så må du bare finne et sted å koble til de pluggene.

Skrevet

jeg har HDMI i ps3en og DVI adapter i skjermen. jeg har ikke høytalere i skjermen (det er denneskjermen jeg har)

jeg har høytalere som jeg kobler til pcen, men jeg finner ikke hvor jeg skal koble den(sån grønn plugg til lyd) noen som vet?

Skrevet

Eller hvis du har høyttalere med RCA-inn, trenger du bare den vanlige analog-kabelen (multiconnectoren) og kjører lyden ut den veien, slik som jeg gjør. Har selv måttet kjøre PS3'n på PC-skjermen siden jeg ikke gidder å drasse med TV på folkehøyskolen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...