Gå til innhold

WIP: Blogg / Portefølje / +Diverse


Anbefalte innlegg

Sitter å jobber med noe som skal bli en blogg/portfølje/+diverse-annet. Hadde en plan om at det skulle være så enkelt og rent som mulig, men jeg skeivet litt ut. Allikevel synes jeg det fungerer. Sliter litt med å finne bakgrunnsfarge på sidebar'en som er til høyre i hovedfeltet. Føler at hverken sort, hvit eller grå funker der.

 

Ellers tar jeg i mot kommentarer og kritikk med åpne armer. :)

 

laaaaaaaaaaaaaaaaaa.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes i grunn designet var helt ok, men det er bestandig noe å pirke på...

 

- Jeg synes knappen for søk var litt større enn nødvendig

- Den "aktive siden" i menyen trekker alt for mye oppmerksomhet. Tror jeg ville ha gjort noe med navigasjonen..

- Litt lite Whitespace mellom rammen og innholdet, øk med 5-6 px

- Headeren er litt kjedelig..

 

Btw. Crank 2 var en farstfull, morro og RÅ film :D

Lenke til kommentar
- Jeg synes knappen for søk var litt større enn nødvendig Ikke endret, føler størrelsen er fin.

- Den "aktive siden" i menyen trekker alt for mye oppmerksomhet. Tror jeg ville ha gjort noe med navigasjonen..Dette skal jeg finne en løsning på slik at den blir mindre dominerende men fortsatt stilfull.

- Litt lite Whitespace mellom rammen og innholdet, øk med 5-6 px Fikset under tvil. Nå ble mellomrommet mellom content og sideCol veldig dominerende.

- Headeren er litt kjedelig..Ikke endret, prøver å holde designet så rent og enkelt som mulig.

 

eheheheh.jpg

Endret av Points
Lenke til kommentar

Dette blir bra, sidekolonnen ble meget lekker :)

Det jeg mener med søkeknappen, er at den er for fremtreden (Slik som topp navigasjonen)

Få 2-3 stk. til å se på siden, vis dem den i 2.sekunder og be dem beskrive layout, farger, innhold etc.

Da får du vite hva som trekker øyet først, ikke bestandig like lett når du sitter å lager siden..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det nye designet vokser litt på meg kjenner jeg. Men jeg føler likevel at det er eller annet som gir litt uro. Designet er ikke helt i balanse og jeg tror kanskje det har med menylinje-saken med kategorier til venstre. Kan det være fonten tro? :hmm:

 

Edit: Tror kanskje det er fonten på overskriftene per kategori som er saken. Samt på innleggene i rød skrift, "Les hele innlegget" osv. Er vel samme font ser det ut som? Den passer ikke i mitt hode ihvertfall :p Ellers er fontvalget i rute synes jeg :)

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...