Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Liten penis, er det et problem?


Gjest småredd

Anbefalte innlegg

Ja seff. Når man klarer å tilfredsstille en dame med 1 finger så burde det gå? :)

Viss penisen er like liten som pekefingeren ville gutten fått minimalt med tilfredstillelse, og eg veit ikkje kor digg jenta hadde synest det heller psykisk eller fysisk, skulle ho liksom vore kåt?

 

Det er i allefall min ærlige idé

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

antar du ikke har pult før siden di ikke vett om det funker eller ei, men det er jo bare å prøve, behagelig er det nok uansett.

vist det sku vert noen problemer for hu å "komme", kan du jo massere "klitten" for å ver litt fin på det:) du kan fingre sånn utenom, slike henne... masse gøy som kan bli gjort vettu:) med liten og stor.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Det spørs hva som er hovedproblemet ditt.

Hvis vi snakker om seksualdysfunksjon pga. hormonforstyrrelse, så er det rett sted. Snakker vi om "bekymringer" av å tilfredstille en partner, passer helsedelen litt dårlig.

 

Medisinsk-sett kan du ta dette problemet opp med legen. Penisdysgenesis er assosiert med hormonforstyrrelser, som igjen kan skape andre helseproblemer.

 

Vaio :)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Huff , føler litt med deg egentlig.

Du har som jeg ser to gode alternativer :

 

1 : Leve med størrelsen på din penis og være forberedt på et tøft møte med kvinner. Her tror jeg det kan være lurt å prøve seg frem med kontaktannonser og beskrive størrelse og problemet ditt, noen kvinner kan synnes dette er spennende .

Har du også andre fysiske problemer (stor og fet) så er det enda verre da dette skjuler penis enda mer og da må du prøve å få ned overvekta litt så at du fysisk er i bedre form. En god fysisk form vil uansett hjelpe på sexlivet (men det er ikke snakk om å være en enorm muskelbunt).

Anbefaler kontakt med psykolog og kanskje også sexolog som kan hjelpe deg her.

 

2 : Prøve å snakke med en spesialist og være forberedt på at denne løsningen ikke nødvendigvis trenger å være den beste og at det er gode muligheter for at lisjmannen ikke vil fungere sånn som før eller med redusert ytelse.

 

Det finnes også en del alternative behandlingsformer, sånn som strekker penisen. Men man må ha tunga rett i munnen og velge de som ikke hindrer blodsirkulasjon, det er også tvil om de fungerer som de skal , men det har vist fungert til noen (+2 - 8cm ikke erigert tilstand.)

Lenke til kommentar
Huff , føler litt med deg egentlig.

Du har som jeg ser to gode alternativer :

 

1 : Leve med størrelsen på din penis og være forberedt på et tøft møte med kvinner. Her tror jeg det kan være lurt å prøve seg frem med kontaktannonser og beskrive størrelse og problemet ditt, noen kvinner kan synnes dette er spennende .

Har du også andre fysiske problemer (stor og fet) så er det enda verre da dette skjuler penis enda mer og da må du prøve å få ned overvekta litt så at du fysisk er i bedre form. En god fysisk form vil uansett hjelpe på sexlivet (men det er ikke snakk om å være en enorm muskelbunt).

Anbefaler kontakt med psykolog og kanskje også sexolog som kan hjelpe deg her.

 

 

Jeg syns dette er å ta litt hardt i! Det at han skal forberede seg på et tøft møte med kvinner tror jeg er å gjøre dette mye mer dramatisk enn det egentlig er. Å prøve seg frem med kontaktannonser og beskrive størelse og problem...

Nei, det har jeg ingen tro på! Da blir det mye mer fokus på størelse enn hva som er nødvendig, og for mange kvinner vil det faktisk virke mer snodig at man er så til de grader opphengt i størelsen på sine edlere deler enn at man observerer at vedkommende ikke er "verdens mest velutstyrte mann" når man eventuelt kommer så langt som til soverommet...(eller hvor man enn måtte finne det naturlig med den type aktivitet.) :cool:

Det ER faktisk mye viktigere at innehaveren av en eventuell liten penis er kreativ og forstår at det er mange andre alternativer for å tilfredstille damer enn ved en "sværing" av et forplantningsorgan: andre kroppsdeler, innkjøpte plastartikler osv.... :thumbup: Dette handler aller mest om å være trygg på seg selv og på den man skal ha sex med, og da hjelper det nok lite om man her lagt ut på forhånd om at men har "for liten" penis....

..med mindre den faktisk er så liten at det i praksis ikke lar seg gjøre å gjennomføre et samleie. Da er det jo et problem på andre måter enn bare det å være redd for ikke å "strekke til" for partneren sin. I så fall er det på sin plass med hjelp fra fagfolk. Ut i fra trådstartes egen beskrivelse virker det i dette tilfellet ikke som det er SÅ graverende, men at det er mere usikkerhet rundt hva vi kvinner egentlig forventer og forlanger....

Lenke til kommentar

Hei !

 

Gjennomsnittslengden på penis, som nevnt i tråden tidligere, ligger på rundt 12.9 cm (internasjonalt). Så sammenlignet med det er 7 cm erigert i nedre halvdel av skalaen – ca. 55% av snittet.

 

Samtidig bør vi huske på at det stort sett er de ytterste 10 cm av vagina som er sensitiv for stimuli. Vagina er også veldig tilpasningsdyktig til størrelsen på penis.

 

Den største utfordringen med en liten penis er nok tykkelsen, da en tykkere penis vil stimulere klitoris-området sterkere under samleie.

 

Et samleie med en 7 cm erigert penis kan definitivt fungere veldig bra – det avhenger av hvor godt partnerne samarbeider og respekterer de begrensninger som finnes, og kompenserer for disse.

 

Løsningen er å finne en partner som er forståelsesfull og som er mer interessert i din personlighet enn i din penis. Som blir glad i deg for den du er.

 

Løsningen er IKKE å bruke resten av livet på å fundere på hvor ille et samleie kan bli og hvordan ting kunne vært om bare pikken var annerledes. Kort sagt: Det gjelder å bruke de ressurser man har på best mulig måte. Måtte man ha valgt mellom å ha det i hodet eller i pikken, burde vi aldri ha vært i tvil om resultatet.

 

Det mest fantastiske med enhver penis er at den kan bidra til å gi deg noen herlige barn, og i livet med og oppdragelsen av dem vil ikke det lille, men det store hodet være avgjørende – og ikke minst hjertet.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Hvordan måler du penis da?

 

Min erfaring er at flere tror de har liten penis, men at de måler feil.

 

Lommelegen:

Den riktige måten å måle penis lengde på er å måle fra roten av penis langs siden og helt ut til tuppen. Bruk målebånd, slik at du får med kurven på penis.

Når det gjelder unerhudsfettet, så antar jeg at du mener det fettet som er rundt roten av penis. Og det skal du klemme inn slik at du måler så langt inn mot bekkenbenet som mulig.

 

 

Som du har fått med deg ellers, så går det bra å leve med en liten penis, men forhåpentligvis har du målt feil.

Lenke til kommentar

Tror egentlig general consensus blant kvinner er at det handler om å bruke den riktig. Man kan vel kanskje si at så lenge du oppfører deg som en mann med monsterlem, har det ikke så mye å si hvor stor den egentlig er.

 

Tror også noen kvinner kan føle seg lettet over at penisen ikke er så stor, for det vil jo få deg til å jobbe med å tilfredsstille henne på andre måter (som hun sikkert blir jævlig fornøyd med), og kanskje en person med svær penis til og med har så stor selvtillit at han tror det holder å bare støte noen ganger og dama er i himmelen, noe som de færreste vil si seg enig i.

 

Litt satt på spissen, selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...