Gå til innhold

Premier League 09/10

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To offsidemål. Så lenge det er Carew som scorer, så går det bra om det var offside. Har fortsatt en fair mulighet til 4. plassen.

Skrevet

Faen så irritert jeg er over at TV2 fikk rettighetene. Noe jeg virkelig ikke liker.

Blir herlig å se Mini, Davy, Alsaker, Olsen osv i studio med sitt viss vass og mindre gode analyser. Herlig hvis de også drar inn han der twitter-mannen litt mer. Han var flink.

Faktisk enig, C+ har et fantastisk tilbud nå. TV2s kommentatorer i PL tror jeg ikke blir veldig suksess. Alsaker er god, sett han kommentere noen kamper i Europaligaen, men ellers tror jeg det blir dårlig...

Skrevet

Alsaker er god, sett han kommentere noen kamper i Europaligaen, men ellers tror jeg det blir dårlig...

Han kommenterer altfor generelt og kommer altfor ofte med antydninger om ditt og datt. Men er i det minste nøytral (...Sett bortifra at han ikke kommenterer Tippeligaen).

Skrevet (endret)
live.tv2.no: Praktfullt angrep av gjestene! Duff spiller tunnel på en hvitkledd frem mot Duff - en genial pasning. Duff er helt frispilt og plasserer iskaldt ballen forbi Gomes. Klasse av både Duff og Zamora!

Ufortjent skryt til Zamora, HEHE.

Eh, fann forresten noko anna på live.tv2.no: "Nå trenger Tottenham to mål for å gå videre. Med 1-1 vil Fulham gå videre på bortemålsregelen." Noko nytt av året eller er dei berre ute og syklar?

Endret av TomWhittaker
Skrevet

Carew med mål på brua nå. Kan han få flere?

Viss Zhirkov forsetter som om han her støttemedlem i blindeforbundet så blir det mange...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...