Gå til innhold

må er det noe virkelig kokt på gang


kokken

Anbefalte innlegg

Hei.

Min litt eldre p4 har det ikke helt bra.

Det er en 2.0ghz

et asus p4s533

512 ddr pc2700

gefors ti4600

wd 80gb

 

Den har stått en stund nå men når jeg skal instalere windows får jeg blå skerm. da tenkte jeg åja rammen er gåen.... men jeg skiftet ram til en 512ddr pc3700. men jeg fikk problemer med og filkopieringen. den stoppet opp og sa det var et problem trykk f1 for og prøve på nytt..

dette gjore jeg et par ganger. men da fikk jeg blå skerm igjen.

Da blei jeg lei av skrapet.. og slo av..Rammen er jo for kjapp for hk'et men jeg har prøvd og sette ned farten på rammen i bios men det gikk.

:grumpy::shrug::grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

Ellers vet jeg ikke løsningen på problemet. Du har ikke en veldig overklokket maskin vel? Prøv å ta ut alle unødvendige komponenter under installasjonen. Lykke til i alle fall! :)

Lenke til kommentar

Nei, men en håndfull feil per setning da..  :roll: Selv en dyslektisk Mullah Krekar klarer bedre enn det.

 

Det er virkelig ufint å gjøre narr av skrivefeil. Dysleksi er en sykdom som ganske mange har, og de som har det kan vel ikke noe for at det "går til jord" oppi spekulatoren når dei skal montere sammen bokstaver. Noen kan bli såra... :(

Lenke til kommentar
problemet med lese å skrive vansker er jo det at man ikke ser at man har skrevet feil. Det finnes flere grader av dysleksi, det kan hende at du simen1 har en mild grad av det, da du kan rette opp skrivefeilene dine selv!!!

 

:yes: Nett det er eg enig i. Brutter'n har også dysleksi og han har store problem med å forstå at han skrive feil. Han er også ganske "touchy" når det gjelder problemet, så selv om man har det selv og ikke tar det så tungt, kan det godt være at andre bryr seg om det.

Lenke til kommentar

jauda.. Jeg hadde håpet på litt hjelp ikke å bli mobbet for at jeg ikke er slrlig flink å skrive.. JA jeg lider av disleksi men hva gjør det.. har ikke fått spess med hjelp mot det helle.. (på skole).. men om dere som er så flinke burde ikke mobbe en som sliter så mye som meg.. ..

Men hva er vitsen men å bruke tiden på å sitte å skrive drit til meg..

 

men men.. silkt som dette får meg til å drite i hele hw.no greia...

Lenke til kommentar
jauda.. Jeg hadde håpet på litt hjelp ikke å bli mobbet for at jeg ikke er slrlig flink å skrive.. JA jeg lider av disleksi men hva gjør det.. har ikke fått spess med hjelp mot det helle.. (på skole).. men om dere som er så flinke burde ikke mobbe en som sliter så mye som meg.. ..

Men hva er vitsen men å bruke tiden på å sitte å skrive drit til meg..  

 

men men.. silkt som dette får meg til å drite i hele hw.no greia...

 

Det hadde jo vært fint hvis du tok deg til til å lese igjennom innlegget ditt en gang først, for du ser vel at det er litt vanskelig å forstå den siste delen av det første innlegget ditt?

 

Dette her gjelder for ALLE, dysleksi eller ei! 1 minutt til å lese gjennom innlegget har aldri skadet noen! :)

Lenke til kommentar
jauda.. Jeg hadde håpet på litt hjelp ikke å bli mobbet for at jeg ikke er slrlig flink å skrive.. JA jeg lider av disleksi men hva gjør det.. har ikke fått spess med hjelp mot det helle.. (på skole).. men om dere som er så flinke burde ikke mobbe en som sliter så mye som meg.. ..

Men hva er vitsen men å bruke tiden på å sitte å skrive drit til meg..  

 

men men.. silkt som dette får meg til å drite i hele hw.no greia...

 

 

Jeg forstår hva du skriver i innlegget, men overskriften, som er viktig, skjønte jeg ikke mye av... Jeg ville tru at når du ber om hjelp så vil du at de "riktige" personene skal se innlegget ditt.... Det er vel bare å bruke ei ordliste eller noe... Så poenget er at om du er litt mer bevisst neste gang på overskriften, så vil ingen reagere... Å skrive "HJELP" er like ille, ingen som skjønner noe da heller.... Hva med å skrive "Hjelp med blåskjerm"..

 

Ps, kan du/noen forklare overskriften, hvordan den egentlig skal være.. Jeg sliter fortsatt med å forstå meningen...

Lenke til kommentar

Ok, jeg sier unskyld for at jeg sto i spissen for mobbinga. Det var ikke meningen at jeg skulle mobbe, bare at det var såpass med rot at jeg ikke forsto setningene helt. (Kan det ha noe med min egen dysleksi å gjøre?) Hvis ikke, så går det an å går tilbake og lese gjennom og korrigere så mye som mulig av både tekst og overskrift.

 

Jeg kan godt slette alle mine innlegg i tråden din, og oppfordrer de andre som ikke har noe gode svar til å gjøre det samme!

Lenke til kommentar

Har du noen muligheter til å låne deg en ny rambrikke hos noen? Preferably en du vet er iorden, har hatt noe ala samme problemet på ikke mindre enn to maskiner, det har bestandig vært en gåen rambrikke som har vært årsaken.

 

Edit: ignorèr denne posten, jeg har visst litt lese og skrivevansker jeg også. Overså det faktum at han faktisk hadde prøvd en annen rambrikke. :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...