Gå til innhold

E3 Videoer - Post dem her !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aurstad: Godt initiativ, men de tre første linkene du poster, er nede (Service Unavailable), og den femte får jeg ikke sett på (må ha abo).

 

Til Ghost-traileren, velg USA-downloaden, ellers havner du på, grøss og gru, FilePlanet.

 

Edit: Yikes, Ghost-saken var lekker. Jeg må se og få skaffet meg Xbox kjapt. Kult å se at Blizzard har omfavnet DivX og har enkodingsskillz. :)

Lenke til kommentar
Siden gamer.no virker som lar E3 gå forbi i stillhet - må man ta saken i egne hender

Takk for den. Det var en hyggelig melding å lese etter en dag med slit og strev og en mengde artikler. Hvis du virkelig mener vi lar E3 gå forbi i stillhet, kan du virkelig ikke ha besøkt Gamer.no. Seriøst, tøm cachen på browseren din eller noe lignende. E3 2003 lyser opp på hele Gamer.no, og det har det gjort en ukes tid nå. Det samme gjelder et par tråder i forumet, som redaksjonen har startet.

Lenke til kommentar

Heh. Jeg tenkte wtf! da jeg så gamer.no forsiden tidligere i kveld. :)

Bra jobba, gamer-folk, bra jobba.

 

Faller torrent-linker under §6 i retningslinjene, mon tro? Jeg fant nemlig en Half-Life 2-teaser med litt gameplay. 8)

Ooooo, pent. Den kommer sikkert opp en offisiell plass snart. Gamespot tror jeg har den, men man må vel ha abo for å se, kanskje?

Lenke til kommentar
aurstad: Godt initiativ, men de tre første linkene du poster, er nede (Service Unavailable), og den femte får jeg ikke sett på (må ha abo).

 

 

De som lå på itavisen sine servere var litt overbelastede til å begynne med men funker fint nå (til meg ihvertfall).

Lenke til kommentar
Ja det kom etterhvert på gamer.no men det tok sin tid.. har jo lest det meste allerede på vg.no og itavisen.no :-?

Den skjønte jeg ikke helt. ITavisen og VG har tilsammen under halvparten så mange artikler som oss. Likevel har du lest alt der før vi publiserte det?

Lenke til kommentar
Synes dere har gjort en bra dekning av E3 jeg  :woot:  

 

Keep up the good work  8)

 

Jeg og. Synd at det skjedde noe galt med den ene av de to PC-ene. Synes Erling skriver så mye i forhold til Kjetil, men nå ser de ut som Tor-Steinar har tatt litt over, og at vi kanskje får se Kjetil litt mer i aksjon... Kanskje vi hadde hatt enda mer stoff, om alt hadde gått som det skulle. Men uansett; kjempejobb! *Dette hørte vel til i "Gamer.no drar til E3, menmen*

Lenke til kommentar

Må jo forøvrig legge til at vi også egentlig skulle hatt videoer av spill. Kjetil har tatt opp masse med kameraet sitt, men det er kun hans maskin som har firewire, og den fungerer kun 10 min. om kvelden og 10 min. om morgenen. Veldig irriterende, og vi er svært lammet på grunn av det. Derfor blir det kun artikler med skjermbilder fra E3 i år, inntil Kjetil kommer tilbake til Norge. Da skal vi legge ut filmene vi har tatt fra ulike spill. Beklager dette.

Lenke til kommentar
Må jo forøvrig legge til at vi også egentlig skulle hatt videoer av spill. Kjetil har tatt opp masse med kameraet sitt, men det er kun hans maskin som har firewire, og den fungerer kun 10 min. om kvelden og 10 min. om morgenen. Veldig irriterende, og vi er svært lammet på grunn av det. Derfor blir det kun artikler med skjermbilder fra E3 i år, inntil Kjetil kommer tilbake til Norge. Da skal vi legge ut filmene vi har tatt fra ulike spill. Beklager dette.

Jaja. Men dere kan jo legge ut links til andre videoer. :p

Lenke til kommentar
Jaja. Men dere kan jo legge ut links til andre videoer.  :p

Tid Cappo. Det skulle vi hatt mer av. Beklager, vi rekker ikke få med oss alt. Vi er 2 personer til å skrive artikler fra E3 for øyeblikket. Det vil alltid være noe vi ikke får med oss på et så stort event. Vi prioriterer ikke å legge ut linker for nedlasting av video.

Lenke til kommentar

Jeg synes at dere gjør en kjempebra jobb, stå på! Jeg ble overveldet over alt stoffet som var å finne på forsiden til gamer.no, og jeg synes dere kanskje kunne gått for en litt annen løsning, som f.eks. som www.tothegame.com, som har samlet all E3-info på egne sider. Det kan lett bli uoversiktlig med all infoen på én gang.

Lenke til kommentar
Jeg synes at dere gjør en kjempebra jobb, stå på! Jeg ble overveldet over alt stoffet som var å finne på forsiden til gamer.no, og jeg synes dere kanskje kunne gått for en litt annen løsning, som f.eks. som www.tothegame.com, som har samlet all E3-info på egne sider. Det kan lett bli uoversiktlig med all infoen på én gang.

Kom gjerne med forslag på hvordan ting kan gjøres bedre. Men ta i betraktning at vårt system ikke er spesielt dynamisk per dags dato, så ikke krev for mye av oss enda. Vi gjør så godt vi kan med de ressursene vi har. Tips om hvordan vi kan forbedres legges her: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=110942

 

Her er i hvert fall en video fra Amped 2: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=97 ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...