Gå til innhold

Sover du naken?


Sover du naken?  

351 stemmer

  1. 1. Sover du naken

    • Ja
      126
    • Nei
      225


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er deilig, men opplever at jeg ikke klarer å holde hendene unna meg selv. Blir så leken og kåt når jeg er naken, forbinder det vel med sex eller noe. Synes det er behagelig ellers, men gjør det ikke alltid. Innimellom er det godt å kjenne dyna mellom beina. Ellers sover jeg alltid naken om jeg har glattbarbert meg nedentil, ellers blir jeg så sykt irritert på huden.

Lenke til kommentar

Flatlus

Flatlus er en parasitt som hovedsakelig slår seg ned i håret rundt underlivet, men som også kan forekomme i håret på bryst, mage, i armhuler, samt øyenbryn og øyenvipper.

 

Smitte

 

Parasitten blir som regel overført ved nær kroppskontakt, men også gjennom håndklær, sengetøy eller klær.

 

Don't let the bedbugs bite.

Lenke til kommentar
Jeg sover ikke naken, jeg er redd at jeg beveger meg for mye slik at jeg kan bli kvelt, derfor må jeg ha en boxer som holder tingene på plass.

HAHAHA

 

Det hender ofte at jeg ikke gidder å ta av meg noe klær, bare legger meg i vanligdagsklær. Skjer dog ikke ofte.

Say what?

Nei nå ble jeg usikker selv... :hmm:

HAHAHA

 

Sovnet en gang med feltuniform, gassmaske og AG-3, som var ladet med en slik bon-bon kule (så jeg kalte dem for). Kan også nevnes at jeg var så full av jord og sørpe, at man kunne plantet en urtehage på meg. Vi hadde en liten spetten sersjant på en 1.70, så ble ravgalen på meg. Jeg som var dopet på søvnmangel og han fyren til sersjant som var prikk lik han der Lt. Futt i Billy bladene, førte til at jeg ikke klarte å holde latteren inne. Videre kan man si det ble fattige 14 dager på meg.. Tror dere ikke han sakkanen ga meg en bot.

HAHAHA

 

 

Og med det ute av verden kan jeg gi mitt diffuse svar på det opprinnelige sprørsmålet: det avhenger av situasjonen og eventuelt tilstedeværende publikum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...