Gå til innhold

HTC Magic eller HTC Hero?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, var nesten sikker. Takker for raskt svar! :)

 

Men kan noen se på dette abonnementet: https://webshop.chess.no/index.php/Portal/s...d/1907/action/1

 

Syntes det så for godt ut, så vil være sikker på at det ikke er noe "rusk".

 

Takker igjen for alle svar!

 

Ser ganske bra ut, sitter nå selv og regner på div abn med HTC Hero, tok med Chess i utregningen på din forespørsel.

 

se vedlegg.

post-198338-1249728756_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ok, var nesten sikker. Takker for raskt svar! :)

 

Men kan noen se på dette abonnementet: https://webshop.chess.no/index.php/Portal/s...d/1907/action/1

 

Syntes det så for godt ut, så vil være sikker på at det ikke er noe "rusk".

 

Takker igjen for alle svar!

 

Ser ganske bra ut, sitter nå selv og regner på div abn med HTC Hero, tok med Chess i utregningen på din forespørsel.

 

se vedlegg.

 

 

Ignorer den første utregningen min, man får ikke med mobil fra Ucan2 dersom man har Fastpris abonnement. Fikk mail fra de idag hvor de anbefalte meg å gå over til Soho abonnement for å få kjøpe subsidiert Hero. Se vedlegg for rettelse. Der har jeg gått ut ifra en worst case. Det er gratis å ringe/sende sms/mms til alle i netcom sitt nettverk, men her har jeg antatt at alt går til telenor sitt nett, så den månedlige mobilregning kan bli litt lavere enn det som vises her...

Håper ellers at alt er rett, og at det er til hjelp for den som måtte lure. Men regn over det selv, ikke bli sur på meg hvis det ikke stemmer etter at du har kjøpt subsidiert mobil!! ;)

post-198338-1249909799_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Klarte ikke å dy meg lengre. Bestilte HTC Hero med netcom flexitalk. 4099kr er ikke så alt for ille om du spør meg.

 

Edit: Sendte netcom mail for å avbestille, håper det går. Elkjøp sitt tilbud var bare litt for godt.

Elkjøp sitt tilbud med eller uten abn?

Lenke til kommentar
Klarte ikke å dy meg lengre. Bestilte HTC Hero med netcom flexitalk. 4099kr er ikke så alt for ille om du spør meg.

 

Edit: Sendte netcom mail for å avbestille, håper det går. Elkjøp sitt tilbud var bare litt for godt.

Elkjøp sitt tilbud med eller uten abn?

 

Hei,

Vi kjører 4195,- for begge fargene uten abn. :)

Lenke til kommentar
Ok, var nesten sikker. Takker for raskt svar! :)

 

Men kan noen se på dette abonnementet: https://webshop.chess.no/index.php/Portal/s...d/1907/action/1

 

Syntes det så for godt ut, så vil være sikker på at det ikke er noe "rusk".

 

Takker igjen for alle svar!

 

Ser ganske bra ut, sitter nå selv og regner på div abn med HTC Hero, tok med Chess i utregningen på din forespørsel.

 

se vedlegg.

 

 

Ignorer den første utregningen min, man får ikke med mobil fra Ucan2 dersom man har Fastpris abonnement. Fikk mail fra de idag hvor de anbefalte meg å gå over til Soho abonnement for å få kjøpe subsidiert Hero. Se vedlegg for rettelse. Der har jeg gått ut ifra en worst case. Det er gratis å ringe/sende sms/mms til alle i netcom sitt nettverk, men her har jeg antatt at alt går til telenor sitt nett, så den månedlige mobilregning kan bli litt lavere enn det som vises her...

Håper ellers at alt er rett, og at det er til hjelp for den som måtte lure. Men regn over det selv, ikke bli sur på meg hvis det ikke stemmer etter at du har kjøpt subsidiert mobil!! ;)

 

Ignorer ALT jeg har gjort av utregninger...finner stadig feil..tror jeg gir meg nå..

Beklager!

Lenke til kommentar

Netcom klarte å sende meg pakke allikevel ja, jeg kan bli litt irritert igrunn. Fatter ikke slike bedrifter som ikke lar deg avbestille. Jaja, da sitter jeg her med 2stk HTC Hero snart da. Mulig jeg bare lar pakken fra Netcom ligge på postkontoret til den blir sendt i retur, da jeg har referanse på at jeg sendte dem mail med avbestilling i går, så da er det ikke mitt problem lengre.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

http://www.gsmarena.com/htc_hero-review-382.php

Hero :yes:

 

Netcom klarte å sende meg pakke allikevel ja, jeg kan bli litt irritert igrunn. Fatter ikke slike bedrifter som ikke lar deg avbestille. Jaja, da sitter jeg her med 2stk HTC Hero snart da. Mulig jeg bare lar pakken fra Netcom ligge på postkontoret til den blir sendt i retur, da jeg har referanse på at jeg sendte dem mail med avbestilling i går, så da er det ikke mitt problem lengre.

ingen stress du har 14 dagers angre rett... ;)

Lenke til kommentar
Netcom klarte å sende meg pakke allikevel ja, jeg kan bli litt irritert igrunn. Fatter ikke slike bedrifter som ikke lar deg avbestille. Jaja, da sitter jeg her med 2stk HTC Hero snart da. Mulig jeg bare lar pakken fra Netcom ligge på postkontoret til den blir sendt i retur, da jeg har referanse på at jeg sendte dem mail med avbestilling i går, så da er det ikke mitt problem lengre.

 

Hvilket abonnement er best hvis man bruker endel 3g data... Ikke hver dag.... men sånn 10-15 dager pr. mnd. 1-3 timer pr. dag Jeg har flexitalk med 0 kr i mnd. hos netcom... maks kr 9,. pr. dag, men kun 200 mb i måneden med 3g... reduksjon til edge hastighet etter 200 mb. Vurderer da tilleggstjensten https://netcom.no/mobiltbredband/fritid.html som et godt tilbud.

 

Hva mener dere? Hvem har det beste tilbudet på mobil abonnement for 3g nettsurfere, radio streaming m.m.

Endret av lagard
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...