Gå til innhold

Noen må bare ha det stort


xSotte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønte ikke bildet.

 

Han sitter der med en 32 tommers TV skjerm og spiller wow (om jeg ikke tar helt feil på størrelsen)

 

Edit: Kanskje mer sannsynelig at det er 27-29"

 

Og hva så? Jeg har en 24" og spiller LotRO. En skjerm av denne størrelsen koster bare 3000,- - 4000,- kr ny (flatskjerm, selvsagt) og begynner å bli vanlige. Og hva med konsoller som kobles til TVen? Da blir det fort 40" og oppover. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Sitter på en 24" sjæl.

 

 

Er du helt vill? Det kan jo umulig være en 40tommer, den ser jo knøttliten ut!

 

Var det jeg også syntes, eller så er tastaturet veldig stort.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Skjønte ikke bildet.

 

Han sitter der med en 32 tommers TV skjerm og spiller wow (om jeg ikke tar helt feil på størrelsen)

 

Edit: Kanskje mer sannsynelig at det er 27-29"

 

Og hva så? Jeg har en 24" og spiller LotRO. En skjerm av denne størrelsen koster bare 3000,- - 4000,- kr ny (flatskjerm, selvsagt) og begynner å bli vanlige. Og hva med konsoller som kobles til TVen? Da blir det fort 40" og oppover. ;)

 

40 tommer på under 1 meters hold er ikke akkurat vanlig. Du kan se tastaturet og musen på bildet er på bordet. Det er ikke akkurat trådløst så man kan ta det med hvor man vil.

 

Til sammenligning så er skjermen på bildet 19 tommer og bærbaren 15.

 

41331170.jpg

Endret av xSotte
Lenke til kommentar

For stort eller ei, ganske upraktisk er det uansett. Ein 40"-TV bør stå rundt 3 meter frå hovudet. Augene tar ikkje skade av å sitje så nærme, men dei blir meir belasta og fortare trett. Jo lengre vekk frå fokus eit objekt er, jo vanskelegare er det å oppfatte. Å sitje så nærme med Wow er jo rett og slett tåpelig. Du må heile tida fokusere på forskjellige områder av skjermen, då må augene bevege seg mykje. I tillegg er ein stor del av synsvidda dekket av skjermen, det er stressande for augene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...