Gå til innhold

Feature: Minibærbar som spillmaskin - del 1 (PC)


Anbefalte innlegg

Flott artikkel!

 

Et sånt fokus har jeg lenge tenk på selv. Det er særlig aktuelt når pcen begynner å dra på årene, men du egentlig synes det er litt for tidlig å skrape den enda. Det er jo i høyeste grad miljøvennlig og fornuftig å holde på pcene i mer enn 2 år. Så det kan jo også sies dere har skrevet en miljøvennlig artikkel! Ser gjerne at det kommer flere slike! :D

 

Vil for øvrig nevne Warcraft 3 som en annen "må ha klassiker" (det finnes vel sikkert en liten minoritet der ute som ikke har spilt det enda, verden er stor)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville sagt at Hearts of Iron 2 er et perfekt spill om man er et sted uten internett og med en ikke så kraftig bærbar. Opplevde det selv når jeg reiste rundt Europa nylig. Glemmer lett ut tida da. Kan gjerne være litt merkelig å sitte på toget med, siden folk ser merkelig på hva du spiller, men likevel.

 

Høres flott ut, HoI2 er konge. Apropos tog, hva med Railroad Tycoon III? Det må jo være verdens beste togspill :D

Lenke til kommentar

Alt fra Popcap tipper jeg. Ellers ville jeg også kjøpt de to første X-Com-spillene fra Steam. Turbasert strategi på sitt beste (men husk at X-Com: Terror from the Deep er veldig vanskelig).

 

Jeg er enig med artikkelforfatteren i at folk bør prøve de to første Fallout-spillene, men husk og spill de i rekkefølge. Ikke fordi man må gjøre det pga historie, men fordi Fallout 2 har så mange små forbedringer framfor det første, at det vil irritere deg hvis du spiller 2eren først.

 

Det samme kan sies om Diablo. Det er veldig vanskelig å gå tilbake til Diablo 1 nå. Etter man har vært vant til å faktisk løpe i Diablo 2, blir det uutholdelig å gå rundt i 1eren.

Lenke til kommentar
Heroes of Might and Magic III. Ingen over, ingen ved siden av.

 

Hm. Kanskje bortsett fra Pokemon Crystal Japansk versjon på emulator.

 

JA! Selvfølgelig! At jeg kunne glemme det (Heroes of Might and Magic III). Det er nesten bedre enn Warcraft III. Jeg har spilt det ut og inn og fram og tilbake i alle fall i flere hundre timer, kanskje noen tusen. Desverre var ikke oppfølgerne like bra, men akkurat treeren satt som ei kule! Fantastisk spill.

Lenke til kommentar
Jeg ville sagt at Hearts of Iron 2 er et perfekt spill om man er et sted uten internett og med en ikke så kraftig bærbar. Opplevde det selv når jeg reiste rundt Europa nylig. Glemmer lett ut tida da. Kan gjerne være litt merkelig å sitte på toget med, siden folk ser merkelig på hva du spiller, men likevel.

 

Høres flott ut, HoI2 er konge. Apropos tog, hva med Railroad Tycoon III? Det må jo være verdens beste togspill :D

 

Bridge builder =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

men kanskje det beste og mest avhengighetskapende spillet av de alle er glemt. nemelig transport tycoon :cool: har hatt utellige timer inne i det spillet, og med open ttd modifikasjonen ble det enda bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...