Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

modifisere plass til 2-DIN spiller


Rice

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lyst å prøve å få modifisert plass til en 2-DIN spiller lignende dette:

7-Double-Din-Player-With-iPod-Bluetooth-GPS.jpg

 

det har seg slik at min stereo ser slik ut:

radio1.jpg

 

Noen som har prøv noe lignende dette før? tenkte å kutte vekk der jeg har markert sånn at det bli slik

radio2.jpg

 

tror dere det ville blitt plass til en slik spiller?!..

 

MVH RICE :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ford fusion 2005.

sier du det? hvordan kan jeg sjekke opp dette.

takk for svar

 

radio3.jpg

 

 

da må jeg vel bytte ut hele panelet der, som er markert. blir en del komplikasjoner med viftestyringen der tror jeg.

men jeg må vel ta det av for å modifisere uansett.. :!:

Lenke til kommentar

1. Her finner du ut hvordan du fjerner panelet.

http://www.fitaudio.com/?View=send&EntryID=69

 

2. Du er nødt til å file bort de 2 "stolpene"

 

3. Denne ramma skrues fast på samme måten som orginalspilleren, og da kan

du sette inn en 2-DIN spiller uten problem.

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...p;stortbilde=ok

 

4. Du trenger denne iso overgangen

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736

 

 

Men hvor fint det blir seende ut er opp til deg.

Lenke til kommentar
Comments:

Quite Hard - Experience required

hehe, skal legge ut bilder når det bli gjort noe.. skal ut å plukke litt nå, så vi får se. takk for hjelpen =)

 

jeg har nå løsnet det, men har ennå ikke fått løs viftestyringen, de viser ikke hvordan man gjør dette på den siden.

det er de greiene man skrur på som liksom sperrer for at de skal gå gjennom hullet:P

Lenke til kommentar

Viftestyringen sitter fast i konsollet og skal følge med når du tar det av, det du må gjøre er å koble fra ledningene og overføringene som er koblet til viftestyringen, det er nok det som det henger igjen på.

 

headunit5.jpg

 

 

1. Once the console is fairly clear, stick your fingers in the bottom slot to remove the heater matrix cable and circulation control cable (they should just pop off).

 

2. On the left the green circular plug should pop off, on the middle control, unhook the wire (don't pull to hard or the green cable stop will snap)

 

3. Then unplug the right hand electrics and finally the electric plug right down the bottom (for the Air con controls).

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
1. Once the console is fairly clear, stick your fingers in the bottom slot to remove the heater matrix cable and circulation control cable (they should just pop off).

 

Jeg skjønner ikke hva de mener med det, det er ingenting som bare kan "poppes av"

"varme kabelen" er jo skrudd fast til det tannhjulet som du kan se på bilde. og hele mekanismen der er skrudd fast i panelet

Lenke til kommentar

radio7.jpg

 

Takk for hjelpen Rebel-Rider

edit: du syns kanskje ikke det ble så fint, men jeg var ute på bilradiospesialisten og kikket på hovedenheter, de har en kant som stikker ut litt som vil dekke sprekkene og merkene der jeg har luttet vekk plastik =)

 

 

ps: se her

Endret av Rice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...