Gå til innhold

argh!!


harald_

Anbefalte innlegg

Jeg ble så sint inni meg i dag, satt å leste avisa å plutselig detter det ut et reklame hefte for dell.

 

haha tenkte jeg, nå skal jeg se hva de har tenkt å svindle meg med i dag.

Jeg åpna hefte å det første som lyser mot meg er KJEMPE TILBUD! FÅ DOBBEL MENGDE RAM FOR SAMME PRIS!!! wow, javel tenkte jeg å leste videre.

 

Dell Diminsion 4550

P4 2.66GHz

256MB ddr ram

60gb hd

GeForce4 MX

osv.

2.66Ghz + GF4 MX??? LOL, det skjermkortet kjøpte jeg for et år siden å da var det dårlig!!!

60gig hd? jaja, haha, jeg må nesten le. Dette er jo så dumt at jeg blir helt redd.

 

Videre leser jeg

 

...Maksimal ytelse med Intel Pentium 4 teknologi (opptil 3,0GHz) og dual channel PC800 DDR-minne
ja, du leste riktig! PC800 DDR haha. ligger di litt etter i utviklingen eller???

 

Den overnevnte maskinen med "PC800" minne lever også med et ATi Radeon 9700 TX grafikkort. TX? hva er det for noe skvip? noe di har lagd sjæl? ikke veit jeg...

 

Dette bidro til å ødelegge denne dagen fullstendig for meg. Å det var virkelig HÆRLI å få det ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si meg, kjøper man ikke maskin etter behov? Den kassa der er da mer en nok for både surfing og kontorarbeid.
Ikke umulig, men du bli svindla likkawæl. PC800 DDR ram? veit de egentlig hva de prater om? det tror ikke jeg...

Nei de roter en del i reklamen sin, men du må og huske på at de som kjøper slike pc'er driter i hvor mangen poeng de for i feks 3d mark. :yes:

Lenke til kommentar
IKKE trykk her

 

Nå vil jeg også si argh!

Å skrive "IKKE trykk her"

er en magnet på meg.

Vanvittig irriterende da! Måtte jo kille mozilla!

 

Hva i h****** er vitsen med den linken der!!! Den fuc*** jo opp hele systemet... heldigvis rakk jeg ctrl+alt+del og litt lukking før det ble for mye dritt!!! :evil:

 

Synes du bør fjerne den dritten der! :grumpy:

Lenke til kommentar
IKKE trykk her

 

Nå vil jeg også si argh!

Å skrive "IKKE trykk her"

er en magnet på meg.

Vanvittig irriterende da! Måtte jo kille mozilla!

 

Hva i h****** er vitsen med den linken der!!! Den fuc*** jo opp hele systemet... heldigvis rakk jeg ctrl+alt+del og litt lukking før det ble for mye dritt!!! :evil:

 

Synes du bør fjerne den dritten der! :grumpy:

haha. Det står ikke trykk her... så vis du ikke hadde gjort det hadde alt vært like fint

Lenke til kommentar
jaja... :lol:

 

De som kjøper den der blir mektig lurt....

 

Dell kunne spart seg den dritten der... :evil:

 

 

Har aldri likt Dell og kommer aldri til og gjøre det... [/b]

 

hehe. fins det noen som liker dell da? Stakkars sjeler...

 

Du gjorde det en gang! :lol::p

 

det mener jeg å at jeg husker du sa at dell ikke var så verst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...