Gå til innhold

t610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke tenke meg at t610 kommer før 2.juni. Norge er jo ikke akkurat prioritert marked for SE da... :(

 

Personlig mening: Jeg synes mange mobilprodusenter kunne vært flinkere til å sende nye modeller tidlig til Norge, pga at Norge er et rimelig stort marked for mobiltelefon! Forventningene for mobilsalg i Norge i år er tross alt rimelig stort...

 

Gleder meg til den kommer ihvertfall! :D:yes:

 

:woot:

Lenke til kommentar
hmm... MPX.no har skiftet lanseringsdatoen til 28.05 . Men de skifter jo nærmest daglig, så det skal bli spennende å se når den kommer ut...  :)

 

Ikke stol på MPX.no på leveringsdatoer... Grunnen til at de skriver at lanseringsdatoen er 28.05 er et kjipt og billig salgstriks. Legg merke til at "lanseringsdatoen" er ubekreftet. Norge er ikke prioritert marked for SE så man skal ikke håpe på at den kommer før 2. juni.

 

:woot:

Lenke til kommentar

SL55 er jo en nevneverdig konkurrent. Den har jo et fint design, men mangler endel av funksjonene til t610 og er dyrere! Ellers så er S55 en fin sak. Dårligere skjerm og eksternt kamera++ men en tanke billigere. Ellers har man jo 3650 som er stor, veldig stor, men har det meste. Også litt billigere enn t610.

 

Jeg vil gå for t610, og det vil jeg nok ikke angre på........

Lenke til kommentar

Krølltangharry: nei jeg vet ikke noe om slike sider til Siemens. Har aldri interresert meg i Siemens :)

 

Men er det noen så vet hvordan kamera på t610 er? Jeg testet N7250 sitt i går, å jeg må si jeg ble skuffet over den dårlige kvaliteten. Så jeg håper SE har klart å fått et bedre kamera enn Nokia. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Jeg har kunnet bruke T610 i 2-3 måneder nå. Men var en fra What Mobile Forum som hadde sammenlignet bildekvaliteten mellom T610 og 7250, så det er ikke noe jeg har funnet ut.

 

levlex: det at T610 er billigere enn SL55 i Norge er litt rart. Her i UK koster T610 3900,- mens SL55 koster 3300,- ( www.extele.net ) :smile:

Lenke til kommentar
Jeg har kunnet bruke T610 i 2-3 måneder nå. Men var en fra What Mobile Forum som hadde sammenlignet bildekvaliteten mellom T610 og 7250, så det er ikke noe jeg har funnet ut.

 

levlex: det at T610 er billigere enn SL55 i Norge er litt rart. Her i UK koster T610 3900,- mens SL55 koster 3300,- ( www.extele.net ) :smile:

Hva er adressen til den siden?

Lenke til kommentar

må si jeg har ganske lyst på denne telefonen!

Men det er ett par ting jeg lurer på:

kan det gå an å innstalere msn på den? slik som på den som var testet her på amobil for en stund siden (Qtec 7070)? jeg likte virkelig den funksjonen kombinert med gprs

 

er der "bare" 2mb med lagringsplass? er ikke det lite? er det mulig å utvide det på noen måte slik som på Qtec 7070?

 

er det mulighet for mp3 avspilling på den?

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...