Gå til innhold

t610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får den hos Lennarts i Strømstad sentrum. Rett ved brua der du parkere når du skal på Systembolaget :) Var der i går. De hadde bare 1. Sikkert solgt i dag.

Var også på "Euro...." (den elekltrokjeden.. logo'n er blå med gul skrift.)

Den ligger i 2.etg ved det nye systembolagt ved Statoil. De får inn på mandag. Prisen er ca den samme. 4500SEk. Altså ikke noe røverkjøp, men da får du den med en gang.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare vente til den kommer til norge innen de neste 2 ukene?

 

Tror ikke du dør av å vente ;)

 

Dessuten er det mulig at de T610ene som er i butikk i sverige har problemer med hissing når man snakker. Ingen kan garantere at alle butikker har sendt hele partiet med T610 tilbake, det virker heller lite trolig.

 

For meg så frister ikke 2-3 uker på et SE Service Point for å få fiksa mobilen noe særlig. Satser på at partiet som kommer til Norge vil være av den nye batchen ut ifra fabrikk!

Lenke til kommentar

@bassmania

Skal du til grensen å gjøre da? Selger ikke mobiler der.

Kan ikke si jeg har hørt om noen buss til Strømstad hvis det er ditt du vil heller.

 

@CavemaNz

De som kommer inn mandag tror jeg er av de som er fixet. Butikkenen har nok blitt prioritert der. Uansett så er det bare å spørre om å få prøve den.

Hvorfor vente når man ikke må?

Lenke til kommentar

det er greit, jeg kan vente, men jeg tror at den ikke kommer til å komme til Norge før om 2-3 uker, og da sier SE at dem må fikse en bitteliten ting til og jeg kommer ikke til å få mobilen før i juli, men jeg bare gjetter... Norge prioritere ikke akuratt SE først :cry: . men kommer den ikke før 10 juni så drar vi til søta bror

Lenke til kommentar

haha, prøver du å være morsom? ;)

 

Hokksund er faktisk ganske sentralt da:P

 

45min til oslo, 15min til kongsberg og samme til drammen

tar vel ca 2 og en halv time med bil til sverige

 

men det hjelper veldig lite siden du sikkert sender den defekte mobilen per post anyways.

 

Hvis du ikke kjøper fra sider som clickontime.se, og heller kjøper i butikk i sverige så prater vi fort vekk om 4500 SEK iallefall.

 

Jeg ser ikke helt nytten i å ha telefonen 2 uker før andre for 500 NKR +, samt at telefonen kan ha defekter med speakern, og du får et stress hvis det skjer noe.

 

Men hvis du ikke plages av det, så be my guest og kjøp den der, bare ikke si at jeg ikke advarte deg ;)

Lenke til kommentar

Skal ikke kjøpe der. Var bassmania som lurte på nærmeste sted i sverige ha kunne kjøpe.

 

Ser ikke helt poenget i å diskutere det når ingen av oss kjøper der, men mitt poeng var: Jeg bor ca 40 min unna utsalget i strømstad. Der koster den i underkant av 4000NOK. da får du den i handa og kan dra lykkelig hjem. Er det noe feil tar det mye kortere tid å kjøre ditt å levere den enn det tar å sende den tilbake til f.eks komplett. Ser ikke helt stresset med det.

Lenke til kommentar
Skal ikke kjøpe der. Var bassmania som lurte på nærmeste sted i sverige ha kunne kjøpe.

 

Ser ikke helt poenget i å diskutere det når ingen av oss kjøper der, men mitt poeng var: Jeg bor ca 40 min unna utsalget i strømstad. Der koster den i underkant av 4000NOK. da får du den i handa og kan dra lykkelig hjem. Er det noe feil tar det mye kortere tid å kjøre ditt å levere den enn det tar å sende den tilbake til f.eks komplett. Ser ikke helt stresset med det.

 

Hvis du bor i moss, ikke skryt på deg at du bor 40 min unna Strømstad.

Lenke til kommentar

Om man hadde kjøpt en t610 i Sverige, og det hadde vært behov for å reparere den, kunne man vel levert den inn på hvilken som helst SE service point istedet for å sende den til Sverige, eller??

 

Har forresten SE telefoner samme garanti opplegg som Nokia sine telefoner, sånn at det er gratis å gjøre SW oppgradering?

Lenke til kommentar
Det nye er vel at du på T610 får opp bilde også på SMS, og ikke bare når dem ringer.

 

må nok rette deg på det :)

dette er ikke noe nytt, Ericsson begynte med det på T65'en sin..

(jeg har denne mobben, sikkert det eneste kule med den) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...