Gå til innhold

t610


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
|Typhoon|: kameraet på T610 er nok desverre enda dårligere enn det på 7250.

 

 

Det var jo merkelig, jeg har hørt det motsatte av andre. Pluss at jeg ikke helt stoler på personal-review av folk på forum. De kan hevde det de vil.....

 

Men t610 har dårlig kamera, men helt greit med tanke på at det er innebygget.

Lenke til kommentar

Det er jo det som er hele poenget... Når du har en mobil me innebygget kamera så har du jo alt i et på en måte. Uansett hvis du skal ha et kamera som skal ta bra bilder så kjøper du jo ikke mobil med kamera. Mobilen har du med deg nesten hele tiden. Slipper å tenke på å huske kamera osv. Genialt spør du meg. Sitter du på bussen og skriver en melding f.eks og det kommer en morsom fyr inn. Knips så kan du dele latteren med kammerater. :lol:

Lenke til kommentar
Robkvi: hvor mangen bilder får du plass i din N7250? med dårligst kvalitet.. Og med best kvalitet.. stor forskjell på bildene?

 

Ja, det er det. Faktisk så får du inn over 1000 bilder på aller dårligste kvalitet. Hvis du bruker beste kvalitet, og ikke bruker minnet på noe annet, har du plass til 400 bilder!! Holder for meg.

Lenke til kommentar

Halla. En kamerat av meg og jeg var i Sverige her for ett par dager siden, han kjøpte seg en T610. Prøvde den så vidt det var og jeg SKAL ha en slik:) Kameraet funka faktisk overraskende bra... Hørt mye skriving om bra/dårlig på den, men ved første øyekast virka den intet mindre enn genial. Jeg skal bestille en så jeg får den når de kommer til Norge. Ellers kan man alltids bestille den fra Sverige allerede nå, ligger for ca 3200,- norske hvis du søker etter T610 på www.kelkoo.se

ENJOY!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...