Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

92 Nissan Prairie fusker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har byttet holder til den ene innsprøytingsdysa. Var defekt/sprekt men fortsatt fusker den. Går normalt på tomgang men så fort jeg prøver å gis gass så virker det som om den bremser. Har også byttet plugger, fordelerlokk, pluggkabler, bensinfilter, bensinpumpe. Har også hatt den hos nissan i en time for feilsøk og de sjekket om tett katalysator, luftmengdemåler osv. men forstatt ingen løsning. Han hos nissan mente det kunne være en svart boks som satt på innsprøyting som skulle stilles på 10,5 volt som det var feil på. Kjøpte ny boks men det hjalp ikke.

Hvis jeg kjører og gir full gass så går den helt normalt noen ganger. Virker som hvis jeg kjører der det er flatt og lite motstand så går den nesten normalt men så fort den får motstand så fusker den. Har også lurt på om det det kanskje er innsprøytingsdysa som jeg byttet holder på som kanskje er problemet. (hvorfor sprakk holderen)

Noen som har en anelse eventuelt kjenner noen som har peiling på hvor jeg kan få fikset dette for en rimelig penge.

2.0 l. med automat

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...