Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

glidemiddel til analsex med dama


Gjest analsex_med_dama

Anbefalte innlegg

Gjest analsex_med_dama

Har snakka med dama om å ha analsex, noe hun er positiv på.

 

Det jeg lurer på er hva slags glidemiddel jeg kan bruke.

Vil helst ikke bestille over nett - så hvor kan jeg få tak i noe??

Går det ann å bruke babyolje??

 

 

 

takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

babyolje fungerer bra,

men vil anbefale durex sin som man kan få på apoteket.

 

de vil nok ha et par ihvertfall å velge i mellom så ta en tur dit så kan de sikkert hjelpe deg der:)

 

lykke til å ikke ta det for fort,

du vil ikke gjöre det ubehagelig for henne antar jeg:)

Lenke til kommentar
Gjest analsex_med_dama

om jeg IKKE bruker kondom da?? Fungerer babyolje bra da??

Vi har bare hatt sex med hverandre før.. ikke noe utenom.. så da er det vel ikke fare for sykdom?

kan du utdype ekkeøt?? :ermm:

Lenke til kommentar

Vel, for det første kan analsex uten kondom gi deg sykdomer. Tarmbakterier har ingenting i urinrøret å gjøre, og selv om menn sjelden får urinveisinfeksjon kan de få det pga. tarmbakterier. Det er ikke noe du vil oppleve, det svir når du tisser og stort sett ellers også.

 

Når det gjelder dama er det ingen stor fare for at hun blir syk av analsex uten kondom, men sæd opp i endetarmen vil på mange ha en sterkt lakserende effekt, noe som kan bety diaré i mange dager etterpå. Det er ekkelt.

 

Ang. babyolje anbefales ikke det uansett, da det er laget for å tørke på huden, og derfor også tørker under samleie. Da må dere stadig fylle på mer, i tillegg til at det får en litt seig konsistens etterhvert. Anbefaler sterkt å kjøpe ordentlig glidemiddel, de har det på apoteket, og er du voksen nok til å ha sex er du voksen nok til å kjøpe glidemiddel og kondomer. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...