oophus_3do Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Starten av Darkfall var jo faktisk veldig morsomt da Crispin. Det var litt seinere at jeg falt av ettersom jeg bruker PC'en til andre ting enn å måtte bruke den for å kjøre macro programmer til spillet 24/7.
Gaarulf Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Haha, der redda du meg nettop fra å kjøpe darkfall imens jeg venta. Uansett, gleder meg stort til Mortal!
oophus_3do Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 De har tatt ned grind'en litt nå Gaarulf. Nå kan man tilogmed få trent noen magic abilities uten å måtte gå igjennom lesser og greater magic først. Men dette er litt off topic. News from Henrik: The shop is temporarily closed, it will not re-open today (Monday 20 July). More information regarding this will be posted here soon, together with a new opening date and time. You are able to create a Mortal account but not to place an order till we have an update on the shop from our partner, GlobalCollect. We still need to solve a few issues before we open the shop again for new purchases and digital download only. This does not mean we have postponed any beta. We do need to solve the block A status as you are aware of we have hade some problems with that, and this is all tied into GlobalCollects system. We will soon post an update on the block A beta status. We are working as hard as we can at the moment.
Mondain Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Skrevet 20. juli 2009 endelig en update ja! litt julekveld stemning her nå
Gaarulf Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Hvor mye har de i så fall tatt ned grinden? Nok til at jeg kan spille til Mortal kommer ut, uten å ha nevneverdige problemer med å ha det greit?
oophus_3do Skrevet 20. juli 2009 Skrevet 20. juli 2009 Spør i Darkfall tråden gaarulf. Jeg vet ikke ettersom jeg ikke har testet det etter "grind nerfen".
oophus_3do Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 We are still here, working guys. Just hang in there we will release the client download and info as soon as we are finished here which shouldn't be to long now I hope..We have probably solved the Block issue now, and to compensate for some people getting wrongly pushed forward from block A we will accept 2600 players instead of 2000, we really had no better solution, so I guess the server will be even more stressed at the first phase... So if you have status block a now you are rightfully to logon the first beta phase.
oophus_3do Skrevet 21. juli 2009 Skrevet 21. juli 2009 Klienten er oppe: http://www.mortalonline.com/downloadbeta
Robinvi Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Klienten er oppe:http://www.mortalonline.com/downloadbeta Gikk fort og laste ned også. oOpus, du får oppdatere oss, eller ihvertfall meg på PM Jeg er i Block B da, men er spent likevell.
Crispin Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Jeg la spillet i handlekurven, men pinglet ut og kjøpte ikke spillet alikevel. Jeg angrer! Håper det ikke går så lenge før flere blir lagt ut.
Robinvi Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 http://www.leakerz.com/board/viewtopic.php?f=14&t=430
Skvate Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Starten av Darkfall var jo faktisk veldig morsomt da Crispin. Det var litt seinere at jeg falt av ettersom jeg bruker PC'en til andre ting enn å måtte bruke den for å kjøre macro programmer til spillet 24/7. Gjør som en kompis av meg: Kjør det i virtualbox/vmware eller lignende Han har en konto der, og en konto på vanlig for å kjøre macroer effektivt. Må komme tilbake til guilden oophus! Nå har shock og gjengen skaffa oss seriøs by og greier
oophus_3do Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Ja jeg hørte om det. Får se hvordan Mortal ender opp, går det at skogen så tar jeg nok turen tilbake.
designer0 Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 synes hele darkfall opplegget er veldig suspekt. Ingen av de som lager spillet har jo noe egentlige erfaringer og de lyver så det renner av dem i de finansielle rapportene sine.
Skvate Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Hvilke finansielle rapporter? Uansett...hvem bryr seg: Utviklerne viser at de kommer til å oppdatere spillet i lang tid fremover, og spillet er det eneste reelle alternativet til WoW og EQ-kloner slik jeg ser det(EvE blir uaktuellt for min del).
Robinvi Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 synes hele darkfall opplegget er veldig suspekt. Ingen av de som lager spillet har jo noe egentlige erfaringer og de lyver så det renner av dem i de finansielle rapportene sine. Regner med du mener Mortal, siden det er dette spillet tråden handler om. Jeg er også litt suspekt, men på leting etter et perfekt sandbox FFA pvp med free loot så kjøpte jeg det.
Mondain Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Skrevet 24. juli 2009 Godt finansierte prosjekter er vel ikke alltid oppskriften på suksess heller..
maanemann Skrevet 2. august 2009 Skrevet 2. august 2009 Så langt funnet bare 1 tråd om MO. På tilsvarende stadiet i feks. Darkfall var det veldig mange, og mye fanbois. Ser ikke Mo mer lovende ut enn Darkfall? Og er det ihvertfall ikke i forhold til Darkfall noen klyper salt å spore? Noen grunn til denne velkomne nøkterheten? Uansett bra at folk har lært etter diverse hypete utgivelser. Selv mente jeg at mens MO kun var på tegnebordet at det hadde like mye potensiale som AoC. En combat video fra dev'ene fikk det elelrs vakre spillet til å se fælt og sluggish ut. jeg begynte derfor å tvile veldig på spillet og begynte å nikke gjenkjennende til andre MO'er vi har sett i det siste påp vei fra tegnebrettet til ingame gamemekanikk. Siste "leaks" fra devene viser dog at det har forbedret combaten endel....
oophus_3do Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Combaten i Mortal Online er det ikke noe å si noe på. Den er bedre enn Darkfall sin, hvertfall når man tenker på melee og ranged archery. Magic har man ikke fått testet ennå. Crafting mulighetene ser også ut til å være dypere i MO kontra DF. Men med UE3.5 som motor så vil jeg tru at de har noen restriksjoner der kontra DF som jo tåler enorme kamper uten at FPS'en går at skogen med en gang, serverne takler det jo også så det kan bli spent å se hvordan en "open world" løsning vil fungere i MO.
Rafael Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Oppsummert: Full pvp, full loot, no levels, sandbox. Veldig inspirert av Ultima Online Hahaha, da jeg leste sammendraget tenkte jeg på at det kanskje hadde vært morsomt å prøve Ultima Online igjen, og når du så sammenlignet Mortal Online med Ultima Online skiftet jeg plutselig fokus. Godt gjort. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå