Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen sider tilbake var det noen som posta emancipater.. vel, kjøpte albumet og må si at jeg likte det veldig godt! han har desverre kun utgitt ett, så .. er det noen som har noe mer i den stilen som en kan sette opp til rangering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Veldig bra musikalsk sett, men vokalisten ødela det der dessverre, men skal få 5/10 på grunn av musikken.

Aah. Fra albumet Dog Man Star gir jeg dere Heroine av Suede.. Fantastisk album :)

Knakanes bra! 7/10

Se filmen hos Youtube

Skrevet (endret)
Rap er umusikk

'umusikk'?

OT;

Historisk klassiker! Run DMC ekke all verdens til rappere, men definitivt viktige pionerer og sangen er fantastisk =)

8.5/10

Unkle - Rabbit In Your Headlights (ft. Thom Yorke (Radiohead))

Endret av Bakkem
Skrevet

Håhå, den introgitaren var supersweet. Det riffet festa seg som faen, altså.

Dette er et band jeg ikke har vært borti før, tror jeg, men liker sounden godt. Det er helt ekte, uten noe dilldall rundt. Bare rock. Og vi liker rock.

7,5/10

Skrevet

Snålt å kunne gre alle norske artister og band under samme kam, men. :whistle:

VNV Nation: Veldig spesiell video, og helt ålreit sang. Ikke noe stort høydepunkt i dagen min, men så har jeg hørt denne ganske mange ganger før, og er litt lei den, egentlig.

5/10

Mer norsk, sa du? Ok. :fun:

Skrevet (endret)

Vel, grer ikke alle norske artister over samme kam, men generelt så er det ytterst få norske artister som til nå har imponert meg, eller som jeg kan høre på til daglig. :p Combichrist er vel en av de få.

@Cherry Corvette. 4/10 Grei nok til å høre på radioen i bilen.

Er en kortere versjon. Orginalen er ca 7min.

Endret av zoqiet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...