Gå til innhold

Nytt underforum for datautstyr her på akam?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
For ett og et halvt år siden etterlyste jeg et eget underforum for skjermer og annet relevant datautstyr her på akam, hvor responsen fra brukerne var udelt positiv.
Jeg driver med en total gjennomgang av forumet nå, og jeg ønsker å få dette på plass... Det er mulig det da vil bli en samlekategori for fotorelatert datautstyr, siden skjermdiskusjoner tross alt er en nokså begrenset aktivitet :-) Tegnebrett, høypresisjonsmus, kalibreringsutstyr etc. er ting som kan gå inn i denne kategorien.

 

Skrivere vil beholde egen kategori, men jeg vurderer å sette scannere inn i en slik samlekategori. Må se litt på trafikktall også...

 

@arnold_layne: avgjørelsen krever ikke så mye byråkrati, men den rette vedkommende (undertegnede) må ha tid til å tenke ut hvordan han vil ha det... Det vil bli gjort en ganske omfattende justering av forumet, og da vil jeg vite hvordan det skal bli når alt er klart før jeg gjør småforandringer. Dessuten skal det diskuteres litt, i hvert fall innad i admin/moderatorteamet, det kan være ting jeg ikke har 100% kontroll over, og det kan være ting jeg ikke har husket på.

 

Frem til forandringene blir gjennomført, vil det naturligvis være åpent for å diskutere alt dette i underforumet "Annet om foto og video"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...