GRendal Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Gutta, hva yter best? skal bare spille wow egentlig, mekker meg en ny pc nå. Lest at wow bare bruker mellom 1 og 2 kjerner uansett, så CPU clock speed er king..
nagina Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 i7, ingenting mer å diskutere om du skal oppgradere eller fornye.
Bolson Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 i7 yter klart best generelt sett. Men WOW er så lite krevende spill at det er mer eller mindre ingen forskjell på i7 og E8500/E8600 i dette tilfellet.
mad_arab Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 CPU har faktisk endel å si i WoW etter WOTLK. i7 koster foreløpig ganske mye, så hvis du ikke har hastverk ville jeg vurdert å vente på i5.
agito Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Gutta, hva yter best? skal bare spille wow egentlig, mekker meg en ny pc nå.Lest at wow bare bruker mellom 1 og 2 kjerner uansett, så CPU clock speed er king.. Det er ikke helt sant. WoW bruker standard bare 2 kjerner. Men med å gå inn i Oppgavebehandleren kan du endre den til å bruke alle 8 kjernene. Dette hjalp meg ganske mye når det kom til FPS. Må bare huske å gjøre dette hver gang WoW.exe kjøres.
raWrz Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 eller at du lager en batch fil som gjør det for deg (søk litt på google.. ) eks som at man lager en batch fil for og kjøre wow på maks prioritet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå