Carlgutt Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Hender det at du drar den mens du sitter på do å gjør ditt?
j-- Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Mens man bæsjer? Den var ny, og en smule forstyrrende for min del.
emeritus Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Nei. det hørtes noglet ekkelt ut. Får heller vente 5 minutter da
emeritus Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 hvorfor er det ekkelt? Fordi det lukter dritt, og bæsj ikke er spesielt delikat.
probin Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 hvorfor lukte? klype på nesa og ronk mens du shiter. sparer du også 5 min(kommer jo ann på da) av livet ditt
Lapp1 Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Går heller på et annet rom å tar det der etterpå , runking på dass er ikke no særlig
probin Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Går heller på et annet rom å tar det der etterpå , runking på dass er ikke no særlig har du ALDRI runka på dass før? eller.. du har prøvd, men når du sto/satt der tenkte du (nei.. dette går ikke på do.. jeg tar heller rommet til mamma og pappa) ?? :O Endret 9. juli 2009 av probin
Lapp1 Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Jepp, that's the one! Ligge i senga til mor og far, fantasere om hva de gjorde akkurat her for et par timer siden. Nei, æsj.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Aldri gjort før. Eneste gangene det har foregått noe selvtilfredsstilling på badet for mitt vedkommende, er i dusjen. Høres bare ekkelt ut... med mindre man tenner på bæsjing og tissing og sånt edit: Endret 9. juli 2009 av Slettet-77do0b
probin Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 hahaha:P ser egentlig ikke problemet med det. man skal jo faktisk bruke handa si å tørke seg i ræva (med papir da seff:P) etterpå uansett.. tviler sterkt det er så ille å runke mens man driter da:P bæsjelukte er der uansett om du runker eller ikke :O haha.. for et tema Aldri gjort før. Eneste gangen det har foregått noe selvtilfredsstilling på badet for mitt vedkommende, er i dusjen.Høres bare ekkelt ut... med mindre man tenner på bæsjing og tissing og sånt uh? bare en gang i dusjen? dusjen er jo det ultimate stedet:P
Kadmium Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Probin, tror det er snakk om å dra'n mens man gjør sitt fornødne. Ikke bare å være på badeværelset. For å svare på spørsmålet, kan ikke huske å ha gjort det, nei. Endret 9. juli 2009 av Kadmium
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Wups. My bad. Skulle være " gangene ". Nå hender det kanskje av og til at det foregår noe mer enn vasking dersom jeg er alene i dusjen.
Vertical^ Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Gjør det heller etter at jeg har vært på driter'n.
Alastor Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Takhøyden her på seksualitetsforumet har alltid vært veldig høy, slik at folk skal kunne komme med problemstillinger de kanskje synes er flaue. Men, dette forumet har ikke vært et sted for tråder som for det første blir rene telletråder og oppramsingstråder, for det andre ikke akkurat er opplysende tråder, men mer "fniihihis, har du gjort dette??". Denne tråden stenges derfor. Litt kvalitet må det rett og slett kunne forventes, agreed? Spørsmål eller kommentarer kan sendes til meg på PM.
Anbefalte innlegg