Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hos meg fulgte.det med en ganse stiv plastsak som man kan sette på skjermen.

 

btw, hvordan fjerner man låsemøndteret?

ja, den plastsaken følgte og med hos meg, og det var den som fikk meg til å tvile på om den hadde en skjermbeskytter på fra før. låsemønsteret er du dessverre stuck med til 2.1-oppdateringen kommer :)

Lenke til kommentar

hos meg fulgte.det med en ganse stiv plastsak som man kan sette på skjermen.

 

btw, hvordan fjerner man låsemøndteret?

ja, den plastsaken følgte og med hos meg, og det var den som fikk meg til å tvile på om den hadde en skjermbeskytter på fra før. låsemønsteret er du dessverre stuck med til 2.1-oppdateringen kommer :)

 

 

Fikk slått det av igjen ;)

Lenke til kommentar

hos meg fulgte.det med en ganse stiv plastsak som man kan sette på skjermen.

 

btw, hvordan fjerner man låsemøndteret?

ja, den plastsaken følgte og med hos meg, og det var den som fikk meg til å tvile på om den hadde en skjermbeskytter på fra før. låsemønsteret er du dessverre stuck med til 2.1-oppdateringen kommer :)

 

 

Fikk slått det av igjen ;)

å ja, trodde du mente den "screenunlockeren" :p

Lenke til kommentar

fikk meg en x10 i går og har et stort problem + et lite spm.

 

først spørsmålet.

Hvordan får en på fotolyset? kan ikke finne det i menyen på kameraet, og det skrur seg ikke på automatisk.

 

så problemet.

jeg får ikke nett tilgang! skrur på wi-fi, finner nett, får skrevet inn passord, trykker connect, og ingen ting skjer. kommer ikke noe wifi symbol øvers og det står bare disconnected under wifi. har forsøkt med flere forskjellige nett uten at det hjelper.

 

 

Noen som har noen tips?

 

telefonen ble kjøpt i USA

Endret av hallvardr
Lenke til kommentar

For å fjerne widgets så holder du fingeren på den og drar den ned i søppelbøtten som dukker opp nederst på skjermen.

 

Da har jeg et tricky spørsmål.... På min kan jeg nå ikke gjøre det :-( de bare spretter opp på plass igjen! Why? Har bla sånne klokker der, samt div annet som meldinger, timescape etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...