Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, da forsov man seg nesten igjen, klokka ringer nemmlig ikke når jeg trykker på snoose. Noe her som har hatt samme problem??

Bruker du de fysiske sideknappene på telefonen, eller trykker du på slumreknappen på skjermen? De fysiske knappene kan stilles inn til enten å slå alarmen helt av eller til å slumre, så sjekk innstillingene dine hvis det er disse du bruker.

Endret av Bartonella
Lenke til kommentar

Trykker på skjermen jeg, men kan jo hende jeg kommer borti knappene også...

 

 

EDIT: knappene her var satt til utsett, så er ikke det som er feil!

 

 

Legg inn feks denne?

http://www.appbrain.com/app/alarm-clock-plusv2%E2%98%85/com.vp.alarmClockPlusDock

 

Da kan du sette opp litt selv og bl.a. tvinge deg til å løse matteoppgaver før den skrur seg av.

Får deg opp om morran om ikke annet

Lenke til kommentar

hey, jeg var på market første gangen på lenge igår, så merka jeg at man kan kjøpe ting nå. hvordan betaler man? og hvor lenge har dette vært?

Siden i går. ;) Og du betaler via Google checkout. Hvis du ikke har en konto fra før vil du få beskjed om å opprette en første gang du prøver å kjøpe noe.

Lenke til kommentar

hey, jeg var på market første gangen på lenge igår, så merka jeg at man kan kjøpe ting nå. hvordan betaler man? og hvor lenge har dette vært?

Siden i går. ;) Og du betaler via Google checkout. Hvis du ikke har en konto fra før vil du få beskjed om å opprette en første gang du prøver å kjøpe noe.

 

Takk for svar :) men hvorfor betaler man i svenske kroner? :p

Lenke til kommentar

 

Det hadde jo vært RÅNICE om dette faktisk stemmer....

 

Beklager, sa litt feil.

 

Det er tilkobling for ekstern antenne til bil.

Men det morsomme er at det ikke er noen hull i dekselet, så da må du ødelegge ditt orginaldeksel :roll:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...