Ooinaru Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Bestiller i dag jeg, men svart eller hvit? UÆÆÆÆÆÆÆHH! Er visst mindre platiskk "feel" på den svarte, og så har den en gummi aktig rygg Lenke til kommentar
thangman Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Sitter med den hvite og må si at den er veldig lækker Lenke til kommentar
SteffenVL Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Da får jeg ta kron og mynt Lenke til kommentar
karambaa Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Bestilte fra Amentio nå. Så får vi se om de får sendt den imorra. Hvis ikke så avbestiller jeg.. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Sitter med den hvite og må si at den er veldig lækker Den har jeg også bestilt. White is the new black. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Hvit telefon er femi, - kun for jenter! Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Hvit telefon er femi, - kun for jenter! Åh! Herregud! Kanskje jeg får jentelus også Nei, jeg synes ikke den sorte er særlig fin, har hatt sorte telefoner siden Panasonic GD35... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Fy fan! Jentelus, jeg avbestiller med en gang. Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Pratet med de nettopp I følge han eg pratet med kom den inn i dag og de har 100+ på lager, men da jeg spurte om hva som er i esken kunne han ikke gi noe konkret informasjon. Letteste er vel å ringe SE Norge for de som er interessert i å vite dette Wow! Hvordan kan det ha seg at de har fått leveranse først? Det høres litt rart ut. Ludo står oppgitt i prisguiden med telefonen på lager, men i butikken er datoen bare bekreftet. Skjønner ikke det selv.. Med mindre amentio bruker dette som salgstriks da :/ Tviler egentlig men en vet jo aldri... Dette her er jo noe alle med netshop kan gjøre..sette en dato 2-3 dager før alle andre for å sikre seg noen ekstra kjøpere. de kan uansett ikke sende ut noe før på mandag. Leverandørene fikk telefonene inn på lager i dag...men ingen ting skal sendes ut til forhandlere før mandag. Dette skjer jo titt og ofte. Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Vil det være mulighet for swipe på skriving i denne telefonen? Er det versjon av Android som bestemmer dette? Jeg så den nye Samsung Galaxy hadde det, men den kjører jo v2.1 og ikke v1.6. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Test av skjerm og tastatur. http://www.droiddog.com/android-blog/2010/03/your-sony-ericsson-x10-questions-and-requests/ Den var ikke så veldig positiv, men han sier at programvaren ikke er final enda. Noe dere vil han skal teste? Han er på Twitter og tar i mot spørsmål om X10 og tester det når han får tid. Endret 26. mars 2010 av Stian216 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Ser fram til en skikkelig review av denne, gjerne her på amobil Klarer ikke å bestemme meg helt om jeg skal ha Desire eller X10. Designet og kameraet er mye bedre på X10, men android 2.1 og sense på desire er fristende... Vanskelig valg. Hadde x10 kommet med android 2.1 out of the box, hadde valget vært temmelig enkelt ja, vet ikke om jeg vil vente til høsten/vinteren for å få 2.1. Men sånn egentlig. Hvilke forskjeller vil jeg som bruker mere når detr gjelder android 1.6 vs 2.1 ? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Største forskjellen er vel støtte for multitouch, støtte for exchange, live bakgrunner, og skal ha noe bedre ytelse. Ellers er det vel bare forbedringer i forhold til bl.a. google maps, digital zoom, bluetooth 2.1 osv. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Største forskjellen er vel støtte for multitouch, støtte for exchange, live bakgrunner, og skal ha noe bedre ytelse. Ellers er det vel bare forbedringer i forhold til bl.a. google maps, digital zoom, bluetooth 2.1 osv. Får man ikke exchange via Moxier? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Noen som har bestilt fra amentio? Har de sendt pakka? Lenke til kommentar
karambaa Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Nope. Ikke fått noe mail om det hvertfall Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Største forskjellen er vel støtte for multitouch, støtte for exchange, live bakgrunner, og skal ha noe bedre ytelse. Ellers er det vel bare forbedringer i forhold til bl.a. google maps, digital zoom, bluetooth 2.1 osv. Får man ikke exchange via Moxier? Jo, det gjør man. Lenke til kommentar
anders2601 Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Noen som har bestilt fra amentio? Har de sendt pakka? Jeg har bestilt fra Ludostore.no, de sa at jeg skulle få den på Mandag, de får vel den direkte fra 20:20 Mobile tror jeg. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Bestilt fra Mshop som har 100 stk inne Lenke til kommentar
anders2601 Skrevet 26. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2010 Hei Fikk dettte svaret fra Telebutikken.no Hei. Vi får nok, så det holder med Mandag. Den vil koste 6799,- Tb Sandvika Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå