Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pratet med de nettopp :) I følge han eg pratet med kom den inn i dag og de har 100+ på lager, men da jeg spurte om hva som er i esken kunne han ikke gi noe konkret informasjon. Letteste er vel å ringe SE Norge for de som er interessert i å vite dette :)

Wow! Hvordan kan det ha seg at de har fått leveranse først? Det høres litt rart ut. Ludo står oppgitt i prisguiden med telefonen på lager, men i butikken er datoen bare bekreftet.

Skjønner ikke det selv.. Med mindre amentio bruker dette som salgstriks da :/ Tviler egentlig men en vet jo aldri...

Dette her er jo noe alle med netshop kan gjøre..sette en dato 2-3 dager før alle andre for å sikre seg noen ekstra kjøpere. de kan uansett ikke sende ut noe før på mandag.

Leverandørene fikk telefonene inn på lager i dag...men ingen ting skal sendes ut til forhandlere før mandag. Dette skjer jo titt og ofte.

Lenke til kommentar

Ser fram til en skikkelig review av denne, gjerne her på amobil :) Klarer ikke å bestemme meg helt om jeg skal ha Desire eller X10. Designet og kameraet er mye bedre på X10, men android 2.1 og sense på desire er fristende... Vanskelig valg. Hadde x10 kommet med android 2.1 out of the box, hadde valget vært temmelig enkelt ja, vet ikke om jeg vil vente til høsten/vinteren for å få 2.1.

Men sånn egentlig. Hvilke forskjeller vil jeg som bruker mere når detr gjelder android 1.6 vs 2.1 ?

Lenke til kommentar

Største forskjellen er vel støtte for multitouch, støtte for exchange, live bakgrunner, og skal ha noe bedre ytelse.

Ellers er det vel bare forbedringer i forhold til bl.a. google maps, digital zoom, bluetooth 2.1 osv.

Får man ikke exchange via Moxier?

Jo, det gjør man. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...