Gå til innhold

AC airplex evo 1800


Anbefalte innlegg

Nå skal Aquacomputer lage airplex evo 1800 . Den kommer til å veie 6.8kg og har monteringsmuligheter for 15stk 120mm vifter.

3.gif

sitat:

"Mit Lüftern bestückt ist der airplex evo 1800 in der Lage bis zu 40 CPU's zu kühlen"

 

Med vifter er denne airplex evo 1800 i stand til å kjøle ned opp til 40 CPUer. Prisen vil bli fra 199 EUR. (ca 1500 Kr.)

 

mvh Dr.X :woot:

 

http://www.aqua-computer-systeme.de/cgi-bi...;num=1050085927

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fett men hvordan i H**vette har dem tenkt og få folk til og kjøpe sånt, ingen som har stor nok kabinetter til henge dem i sia  på kabinettet da !

men det hadde vert fult da men da må man i såfall a server tower da  :)

er kanske laga for servers? vis den klarer o kjøle 40 cpu's..

Lenke til kommentar

Svarte... Den er enda større enn Audi S2-radiatoren min, den har bare plass til 12 120mm vifter...

 

Det kan hende jeg slår den på effektivitet læll, for min er en 4cm tykk parallell-radiator, mens denne ser ut til å være en sløyferadiator som er noe tynnere.

 

Den kjøler uansett ikkeno så lenge den ligger i hylla, så - til arbeid!

Lenke til kommentar
Fett men hvordan i H**vette har dem tenkt og få folk til og kjøpe sånt, ingen som har stor nok kabinetter til henge dem i sia  på kabinettet da !

men det hadde vert fult da men da må man i såfall a server tower da  :)

 

Hmm, hadde nok passa til mitt kabinett ja... den er jo BARE 61.5 cm høy (Fulltower...)

Lenke til kommentar
Håper det blir mulig å få den inn i en sidedør på mitt fulltower.... Har titta på radiatoren til bilen på jobb (Toyota Hiace 2,4 turbodiesel) Den ser ut til å ha passe størrelse, så hvorfor ikke ta en vanlig bilradiator, må være billigere det
Billigere er det! Iallefall om du går til skraphandleren og plukker med deg et par radiatorer. (I tilfelle lekasje :o ).

MEN. En bil radiator er jo ikke så pen å se på, og som oftest er dem tykkere enn en radiator beregnet for PC'er.

MEN!!! Om du går til skrothaugen og leter etter BMW'er av E36 typen. (Dvs, 3-serien 92-93 og frem til 99). Plukk med deg varmeregisteret!

og vips! Så har du en HW-Labs Black Ice Extreem radiator! :D

 

Sweet eller hva? :yes: Det er garrantert andre bilder du kan plukke det samme varmeregisteret i fra, men på E36 vet jeg det 100% sikkert, fordi jeg måtte bytte i min bil! (Etter litt lodding, testet jeg den mot min egen HW-Labs BX radiator! Identisk kjøling! Skilte ikke en grad en gang! :wink:

 

Neste på lista er å finne biler som har HW-Labs Black Ice Extreem ][ :D

Lenke til kommentar
Svarte... Den er enda større enn Audi S2-radiatoren min, den har bare plass til 12 120mm vifter...

 

Det kan hende jeg slår den på effektivitet læll, for min er en 4cm tykk parallell-radiator, mens denne ser ut til å være en sløyferadiator som er noe tynnere.

 

Den kjøler uansett ikkeno så lenge den ligger i hylla, så - til arbeid!

 

Bare send den til meg du så skal den nok bli brukt ;)

 

Hehe, men vet du om den er restriktiv på vannet eller ikke? sette to 1250 pumper i serie kanskje for å opprettholde trykket, hmmm.....

 

 

 

-P-

Lenke til kommentar

Ja sant det du sier der, da ville jeg ikke satset på denne radisen hvis man er avhengig i at vannblokken skal ha høyt trykk for å yte maks....

 

Og desverre er de fleste blokkene på markedet veldig avhengig at det er "high flow rates" for å gi best resultater...

 

Eneste bruken jeg kan se for en slik rad, er total stillhet, eller et heftig peltier setup 8)

 

-P-

Lenke til kommentar

Denne radiatoren må jo være genial å ha utendørs.. Tenkt dere minus 15C og den hengende fra vinduskarmen :D

 

Anngående trykk i vannblokkene, er jo ikke det større problem enn å invisterer i en extra pumpe - en før og en etter radoiatoren.

Er du så ekstrem tillater vel budsjettet en liten pumpe ekstra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...