Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes jenter om å kjenne guttens ereksjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo selvfølgelig ikke alle sammenhenger en ereksjon finnes passende da. :D

Passende og passende.. Det er en helt naturlig reaksjon, og ikke noe å være flau eller ille berørt av. Jeg mener i alle fall at så lenge mannen ikke gnir seg vulgært innpå meg om jeg tydelig miser misnøye, så synes jeg at det er helt greit, uansett. :)

Lenke til kommentar
Martin, du tar feil. Før synes jeg det var ubehagelig og litt flaut, men nå synes jeg det faktisk er litt interessant. Det er jo gøyt egentlig å prøve styre junior ned igjen også - selv om det ikke alltid funker.

 

Det er jo selvfølgelig ikke alle sammenhenger en ereksjon finnes passende da. :D

 

Funker det i det hele tatt? Det er jo rene dobbeltlivet :p

Lenke til kommentar

Det går an til en viss grad å styre ereksjonen, men vil påstå at en god del er autonomt.

 

@Penance: Med dongeribukse går alt fint. Har du derimot en myk shorts og er på besøk hos bekjente er ikke en ereksjon det jeg akkurat vil ha.

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Vel, jeg må ærlig innrømme at det kommer an på personen. Om det er en mann jeg er interessert i, er det bare deilig å kjenne en hard ereksjon. Om det er en mann jeg ikke finner tiltrekkende er det desverre ikke fullt så deilig. Og om jeg viser misnøye i situasjonen og han bare gnir seg enda mer vulgært på meg blir det straks ganske ekkelt, faktisk.

Signerer denne, jeg. Dersom det ligger seksuell spenning i lufta mellom meg og vedkommende, er det ekstra "morsomt". :wee:

Lenke til kommentar
Eller dressbukse på sin egen konfirmasjon :whistle:

 

Men jeg har problemet uansett om jeg bruker dongeribukse/jeans.

 

Så stor at det synes? Lider av samme problemet.

Vel .. Det er et problem i en situasjon, og det motsatte i en annen situasjon. Bare tenk på noe ufyselig, det pleier å hjelpe for meg. Med mindre hun er veldig attraktiv.

 

Legger til litt til:

 

På ungdomsskoler er det et no-no, ingen som forstår at det er en naturlig reaksjon. Det kan fort tilløpe seg til erting, både enkeltvis og i masser. Hvor det siste er værst. Kan ikke tenke meg noe værre enn en haug med ungdommer som tror du fikk boner av nettopp gutten vedsiden av deg.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Så stor at det synes? Lider av samme problemet.

Vel .. Det er et problem i en situasjon, og det motsatte i en annen situasjon. Bare tenk på noe ufyselig, det pleier å hjelpe for meg. Med mindre hun er veldig attraktiv.

 

Legger til litt til:

 

På ungdomsskoler er det et no-no, ingen som forstår at det er en naturlig reaksjon. Det kan fort tilløpe seg til erting, både enkeltvis og i masser. Hvor det siste er værst. Kan ikke tenke meg noe værre enn en haug med ungdommer som tror du fikk boner av nettopp gutten vedsiden av deg.

Hehe det er nærmest selvmord å få boner når du er på ungdommsskolen. Derfor er det best å løpe til do så fort som mulig. Helt seriøst.
Lenke til kommentar
Eller dressbukse på sin egen konfirmasjon :whistle:

 

Men jeg har problemet uansett om jeg bruker dongeribukse/jeans.

 

Så stor at det synes? Lider av samme problemet.

Vel .. Det er et problem i en situasjon, og det motsatte i en annen situasjon. Bare tenk på noe ufyselig, det pleier å hjelpe for meg. Med mindre hun er veldig attraktiv.

 

Legger til litt til:

 

På ungdomsskoler er det et no-no, ingen som forstår at det er en naturlig reaksjon. Det kan fort tilløpe seg til erting, både enkeltvis og i masser. Hvor det siste er værst. Kan ikke tenke meg noe værre enn en haug med ungdommer som tror du fikk boner av nettopp gutten vedsiden av deg.

 

Ikke så "stor" at den synes, heller direkte så sinnsykt hard at buksen blir stram og går utover :p

 

Edit: Det er vel også noe bredde, men definitivt ikke så lang. Skal ikke uttale meg om hvor lang den er, men over gjennomsnitt, men ikke gigantisk, høhø.

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Så stor at det synes? Lider av samme problemet.

Vel .. Det er et problem i en situasjon, og det motsatte i en annen situasjon. Bare tenk på noe ufyselig, det pleier å hjelpe for meg. Med mindre hun er veldig attraktiv.

 

Legger til litt til:

 

På ungdomsskoler er det et no-no, ingen som forstår at det er en naturlig reaksjon. Det kan fort tilløpe seg til erting, både enkeltvis og i masser. Hvor det siste er værst. Kan ikke tenke meg noe værre enn en haug med ungdommer som tror du fikk boner av nettopp gutten vedsiden av deg.

Hehe det er nærmest selvmord å få boner når du er på ungdommsskolen. Derfor er det best å løpe til do så fort som mulig. Helt seriøst.

 

Det er nesten det. Begynner nå i 10. etter sommeren, og i 9. klasse var det visst en som hadde fått boner i gymmen. Tror ikke det var sant. Heller bare et dumt rykte.

 

Og den stakkaren ble rett og slett mobba for det i lang ettertid, ettersom dette ryktet ble spredd i hele 9. trinn.

Lenke til kommentar
Ta en kjapp ronk på dassen med det samme du kjenner at frøken ereksjon er på vei. At du får ereksjon av så lite som at en frue sitter på fanget ditt, er ikke akkurat et tegn på at du vil vare lenge i senga.

Shitbull. Jeg fikk ereksjon av en bris da jeg var litt yngre, men jeg holdt lenge nok til både det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Ta en kjapp ronk på dassen med det samme du kjenner at frøken ereksjon er på vei. At du får ereksjon av så lite som at en frue sitter på fanget ditt, er ikke akkurat et tegn på at du vil vare lenge i senga.

Shitbull. Jeg fikk ereksjon av en bris da jeg var litt yngre, men jeg holdt lenge nok til både det ene og det andre.

 

"det ene og det andre." ; 3

Lenke til kommentar
Ja, la oss snu på det. Jeg lurer litt på hvordan en jente helst skal reagere for å gjøre det minst mulig flaut for gutten? Med utgangspunkt i at det ikke skal bli noe "action", altså. Late som ingenting?

 

Ereksjon er en naturlig proses styrt av ubeviste sentre i hjernen. Det kan være mange utsløsere og en reaksjon burde dermed være nøytral. Ikke lat som det ikke skjer. Da definerer du konseptet som flaut og noe rart. Da blir gutten usikker noe som ikke er gøy. Ikke reager med avsky spesielt ikke si noe høyt som æsj det er usikre gutters mareritt. Du ville bare vise egen uvitenhet om hvordan penis fungerer ved å reagere slik. Men det er heller ikke nødvendig å reager possitivt selv om en gutt sjelden vil mislike den reaksjonen.

De fleste ville vel drømme om at jenta ble kåt og dro en med til nærmeste private arena for et pul. Men det er ingen pålagt reaksjon :p

 

Ta en kjapp ronk på dassen med det samme du kjenner at frøken ereksjon er på vei. At du får ereksjon av så lite som at en frue sitter på fanget ditt, er ikke akkurat et tegn på at du vil vare lenge i senga.

 

Helt feil barnslige fordommer som disse gjør meg kvalm.

er det en gammel full venn av din far (ikke opplevd selv, bare forslag) er det jo bare dicussing! nupe.gif

 

Mulig det, men man viser ikke aktivt dette.

 

det er jo en bedre følelse hviss det er noen du liker veldig eller er kjæresten
Klart det, men igjen så skal man ha respekt for andre, men jeg regner med at du har det.
Det er nesten det. Begynner nå i 10. etter sommeren, og i 9. klasse var det visst en som hadde fått boner i gymmen. Tror ikke det var sant. Heller bare et dumt rykte.

 

Og den stakkaren ble rett og slett mobba for det i lang ettertid, ettersom dette ryktet ble spredd i hele 9. trinn.

 

Som sagt de uten peiling er de som gjør en big deal ut av at noen har ereksjon. Det er en slags lavinteligenskultur som visse jenter typen "ikk, han er ekel" folka har. Dette er ignorante barn om de er 12 eller 35 spiller liten rolle mentaliteten er patetisk.

Lenke til kommentar

haha mindre moro er det på svømme konkurranse. Skjedde med en kamerat. De som ikke har sett svømming som idrett, så bruker alle sånne speedoes som sitter helt inntil huden, somr egel en boxer-shorts utgave. En boner vises VELDIG godt. hehe

 

Men ja, dete r ikke noe en kan styre, aknskje litt ved å tenke på bestemora til en kamerat naken. Da klarer man av og til å få kjeppen ned, men dete r ingen garanti. Og dermed så burde man ikke bli straffet fordi man er en man.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...