Gå til innhold

Metal Gear solid 3-snake eater.


Anbefalte innlegg

En kammerat av meg leste et intervju med Hideo... Der han fortalte en del om spillet og noen av de nye tingene. det er som om man går i en ekte jungel. det er ingen fast bestemt rute som er lagt opp for deg slik som det har vært i alle andre spill jeg har spilt. de har laget en hel jungel som du akn bevege deg frit i, og velge din egen rute.. vil du gå igjennom tett skog, langs en elv eller klatre deg oppover en fjellside for å nå målet ditt.. du bestemmer. man kan vistnok også brekke benet og sånn også. Fiendene jobber mer som et lag for å finne deg hvis du blir sett. Ikke nødvendig vis at det kommer en masse nye folk. men de sammarbeider for a ta deg. kanskje en går opp på en topp for å få bedre syns rekkevidde, mens de andre omringer deg eller noe sånt.

 

Her kommer resten... sorry at det tok så lang tid..

 

man må også spise dyr for å overleve. andre elementer som hete og kulde kan også bli et problem for den man spiller.. men i spillet skal man infiltrere en base hvor man blir sluppet i jungelen. dvs. at ca 2/3 av spillet foregår i jungelen og resten i en base.. virkeligere enn dette har ikke noe annet spill noen gang før vært. jeg gleder meg som et lite jæ*la barn!!! :D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kammerat av meg leste et intervju med Hideo... Der han fortalte en del om spillet og noen av de nye tingene. det er som om man går i en ekte jungel. det er ingen fast bestemt rute som er lagt opp for deg slik som det har vært i alle andre spill jeg har spilt. de har laget en hel jungel som du akn bevege deg frit i, og velge din egen rute.. vil du gå igjennom tett skog, langs en elv eller klatre deg oppover en fjellside for å nå målet ditt.. du bestemmer. man kan vistnok også brekke benet og sånn også. Fiendene jobber mer som et lag for å finne deg hvis du blir sett. Ikke nødvendig vis at det kommer en masse nye folk. men de sammarbeider for a ta deg. kanskje en går opp på en topp for å få bedre syns rekkevidde, mens de andre omringer deg eller noe sånt.

 

Her kommer resten... sorry at det tok så lang tid..

 

man må også spise dyr for å overleve. andre elementer som hete og kulde kan også bli et problem for den man spiller.. men i spillet skal man infiltrere en base hvor man blir sluppet i jungelen. dvs. at ca 2/3 av spillet foregår i jungelen og resten i en base.. virkeligere enn dette har ikke noe annet spill noen gang før vært. jeg gleder meg som et lite jæ*la barn!!! :D:D

 

>Drit fett hvis det sant da! :D ..... Men hvor har du kilden fra ?

Er det internett eller et blad eller hva?

Jeg vil gjerne se det før jeg tror det! :grumpy:

Lenke til kommentar
En kammerat av meg leste et intervju med Hideo... Der han fortalte en del om spillet og noen av de nye tingene. det er som om man går i en ekte jungel. det er ingen fast bestemt rute som er lagt opp for deg slik som det har vært i alle andre spill jeg har spilt. de har laget en hel jungel som du akn bevege deg frit i, og velge din egen rute.. vil du gå igjennom tett skog, langs en elv eller klatre deg oppover en fjellside for å nå målet ditt.. du bestemmer. man kan vistnok også brekke benet og sånn også. Fiendene jobber mer som et lag for å finne deg hvis du blir sett. Ikke nødvendig vis at det kommer en masse nye folk. men de sammarbeider for a ta deg. kanskje en går opp på en topp for å få bedre syns rekkevidde, mens de andre omringer deg eller noe sånt.

 

Her kommer resten... sorry at det tok så lang tid..

 

man må også spise dyr for å overleve. andre elementer som hete og kulde kan også bli et problem for den man spiller.. men i spillet skal man infiltrere en base hvor man blir sluppet i jungelen. dvs. at ca 2/3 av spillet foregår i jungelen og resten i en base.. virkeligere enn dette har ikke noe annet spill noen gang før vært. jeg gleder meg som et lite jæ*la barn!!! :D:D

 

>Drit fett hvis det sant da! :D ..... Men hvor har du kilden fra ?

Er det internett eller et blad eller hva?

Jeg vil gjerne se det før jeg tror det! :grumpy:

 

Her er intervjuet han snakker om:

http://www.gamers.com/news/1382147

Lenke til kommentar

jeg er helt enig... høres drit fett ut, kan nesten ikke vente.

 

enda et banebrytende prosjekt fra Kojima-san og teamet hans. Jeg begynner å bli bekymret for min fremtidige rolle i spill bransjen. han kommer jo til å bruke alle ideene... Tenk på alle de fremtidige spillene som kommer til å bli basert på arbeidet til Hideo. :smile:

 

Han er og forblir en GURU! :woot:

Lenke til kommentar

Så litt på noen screenshots just nå.Og det har vært mye babbel

om at mgs 3 skal spilles som bigboss og hva han opplevde

under vietnam alså perioden 1962-70 eller 69.

Men uansett jeg surfa litt på gamespot og fant ett screenshot.

 

http://www.gamespot.com/ps2/action/metalge...ens.html?page=2

 

Legg merke til drakta snake har under kamodrakta

Det er just den samme som snake hadde i mgs1-2

Og under vietnam var ikke denne sneakinsuit'en funnet opp.

Allerede i mgs 1 var dette toppmoderne teknologi,og snake har

hatt den siden shadow moses.

Og for de som har sett den store E3 traileren av MGS3 så

begynner den som sagt med at snake hopper i fallskjerm,og der bruker han den samme surstoffmaska som raiden brukte når han infiltrerte big shell i 2 eren alså maska hører til skull suit,som også er topp moderne militær teknologi,noe jeg tviler på de hadde i "the 60's"

Dvs at du spiller som Snake ihvertfall i en del av spillet.

[/url]

Lenke til kommentar
Så litt på noen screenshots just nå.Og det har vært mye babbel

om at mgs 3 skal spilles som bigboss og hva han opplevde

under vietnam alså perioden 1962-70 eller 69.

Men uansett jeg surfa litt på gamespot og fant ett screenshot.

 

http://www.gamespot.com/ps2/action/metalge...ens.html?page=2

 

Legg merke til drakta snake har under kamodrakta

Det er just den samme som snake hadde i mgs1-2

Og under vietnam var ikke denne sneakinsuit'en funnet opp.

Allerede i mgs 1 var dette toppmoderne teknologi,og snake har

hatt den siden shadow moses.

Og for de som har sett den store E3 traileren av MGS3 så

begynner den som sagt med at snake hopper i fallskjerm,og der bruker han den samme surstoffmaska som raiden brukte når han infiltrerte big shell i 2 eren alså maska hører til skull suit,som også er topp moderne militær teknologi,noe jeg tviler på de hadde i "the 60's"

Dvs at du spiller som Snake ihvertfall i en del av spillet.

[/url]

 

 

>Ehh tror ikke det..........

Les intervju med "Master" Kojima:

The director of MGS3 talks about the main character's identity, as well as the gameplay mechanics featured in the new game.

 

In the latest issue of Famitsu magazine, Metal Gear Solid 3 director Hideo Kojima revealed a number of details on the upcoming sequel. Kojima confirmed that Metal Gear Solid 3 takes place in the 1960s, and as seen in the E3 demo, the theme is survival in the jungle. Kojima explained that about two-thirds of the game will take place against the backdrop of nature, with jungles, waterfalls, and caves. The remaining third will be in buildings. Kojima commented that this will make Metal Gear Solid 3 feel like a true espionage game, as players will have to fight and play hide and seek against the enemies who are tracking them.

 

Showing the back of the E3 pamphlet, Kojima pointed out that using the lowercase letters on the design, you can spell "Big Boss." When asked if the main character is Solid Snake, Kojima did not give a direct answer. Instead, he said that the E3 trailer shows that the main character is missing an eye, and that he deliberately included a close-up scene to show it.

 

Kojima said that Metal Gear Solid 3's gameplay system will be different from that of the previous games. While he could not release any details, he said the change is "like doing both an internal and external surgery." Kojima also noted that foreign players will probably raise their hands with joy, but he isn't quite sure what the reactions coming from Japanese RPG players will be.

 

Although the specific gameplay mechanics are still being discussed, Kojima confirmed that many things can be eaten in Metal Gear Solid 3. The player can carry the food around, but it will probably spoil. Some foods can also be used as weapons--snakes are one example, and the beehive shown in the E3 trailer is another. Some animals, such as the dogs used by enemy soldiers to track down the player, cannot be eaten. When asked if players can be found if they leave the food lying around, Kojima laughed and said that it's a secret for now.

 

Kojima added that he does not want to add vehicles that require a separate control scheme, but Metal Gear Solid 3 will most likely have at least one. Kojima laughingly said that a lot of the foreign press kept asking him in the E3 conference if the bike in the trailer could be ridden, so he reacted positively to it.

 

As seen in the E3 trailer, one of the key phrases in Metal Gear Solid is "Back to the origin." Kojima said that this has a number of meanings. One is from the users' reaction to Raiden in Metal Gear Solid 2. In Metal Gear Solid 3, the player character will stay the same and not change around. Unlike Metal Gear Solid 2, Metal Gear Solid 3 will center its attention on the gameplay rather than the storyline, putting more focus on survival and action. Kojima also hinted that "Back to the origin" may apply in some way to Big Boss as well.

 

Metal Gear Solid 3 also features a new graphics engine. Kojima explained that man-made structures such as buildings are easy to render and hit-detect, but nature tends to have crests and gaps that make the game's calculations difficult, especially when the player, enemy, and other objects interact with them. The height differences in the game will allow for some strategic gameplay, but they may also hinder the player--if players jump off a cliff or a tree that is too high, the main character's legs will be broken.

 

Kojima declined to comment on the main theme of Metal Gear Solid 3. However, he confirmed that there will be one theme that ties the three Metal Gear Solid titles together. Kojima also noted that there will be an antiwar theme in Metal Gear Solid 3. Giving a few examples, Kojima explained that there are probably some people who do not know that a Soviet Union used to exist. Kojima also gave an example that Afghanistan is seen as an enemy by America right now, but they used to be allies. In addition, Kojima stated that he believes it is important to know what to protect, since history and humankind's values tend to change dramatically as time passes. Kojima stopped commenting at this point, saying that he was about to give away the story of Metal Gear Solid 3. Kojima also promised that--much like Metal Gear Solid 2--the new game will have some kind of a huge surprise when it comes time to play.

 

When asked about Metal Gear Online, Kojima said that it will probably come out, but he isn't sure when. Kojima explained that he could just release the game right now, but he doesn't think it's fun in its current state. While there doesn't seem to be any technical roadblocks to creating an online Metal Gear Solid, other than creating a network infrastructure, Kojima questions its value as a product. Kojima noted on the side that Metal Gear Solid 3 will have some support for the PlayStation 2's broadband adaptor, and there may be some bonuses for using it. Kojima said it depends on how widespread the broadband adaptor becomes, but he plans to at least release monthly camouflage patterns for the game.

 

It was also revealed in the article that enemies will move around in groups of four this time, and each one will have its own AI. There will be a "stalking mode" that will make players more difficult to find, but it will also make them slower and burn up more energy. Moreover, Kojima said that the actual Metal Gear Solid 3 game will be more dynamic than the trailer. Metal Gear Solid 3 will support Dolby 5.1 surround sound, which will come handy when listening for the enemy. Real-time weather changes are currently under consideration for the game. Additionally, the paper craft distributed during E3 becomes a Metal Gear Rex when completed, and the remaining parts can be used to create a mystery vehicle that has a deep connection to Metal Gear Solid 3. ]

 

 

 

 

"Kilde:"

http://www.gamespot.com/ps2/action/metalge...ws_6029469.html

 

Bare sier, men alt er mulig. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er den gamle darakta... tror det bare er en annen kamuflasje flasje drakt.. se er. her står han i den drakta jeg tror det er han har under den grønne drakta.

http://www.gamespot.com/ps2/action/metalge...ns.html?page=24

 

En annen ting; se på det bildet her:

http://www.gamespot.com/ps2/action/metalge...ns.html?page=13

Han har noe i øret med en ledning i, tror dere det er codec'en på den tida. Håper det er det. Det er en av de tingene jeg digger med spillet; de herlige- codec-moments. :)

Lenke til kommentar
Showing the back of the E3 pamphlet, Kojima pointed out that using the lowercase letters on the design, you can spell "Big Boss." When asked if the main character is Solid Snake, Kojima did not give a direct answer. Instead, he said that the E3 trailer shows that the main character is missing an eye, and that he deliberately included a close-up scene to show it.

 

Dette betyr jo også at men i grunn kan spille som Solidus Snake... Han har jo øyelapp i MGS2. På den andresiden har jo Big Boss også lapp over øyet. Men jeg vil ikke se bort i fra at man kan spille som Solidus, han er jo også en klon av Bog Boss i tilleg er han rundt 20 år eldre enn Solid Snake. Så, sånn sett tror jeg ikke det er umulig. Gleder meg i alle fall til den store overaskelsen.. : :smile:

Lenke til kommentar

Det kan godt være man skal

jakte på en svunnen teknologi som må ødelegges.

Som sagt i mgs2 så er all teknologien til metal gear ray fått fra

Russerene.Og Hideo har hinta til russland med slangen

som kveiler seg rundt en sjø nede i Russland.

 

 

 

Og ordet "snake eater" kommer av spesial soldater som gikk

inn under Vietnam de ble ofte kalt "snake eaters" av en eller

anna rar grunn.Og big boss levde under Vietnam lurer på

om han ikke var i Vietnam som en slags test dukke for

"the perfect soldier" programmet som ble kjørt av regjeringa på

den tiden.

 

 

Så det kan være at man skal spille som bigboss først deretter gå inn mange år etter som Snake på den sammme plassen.

Lenke til kommentar

Du har rett jackson, den drakta snake har i MGS1 & 2 sitter mye tettere til kroppen enn det de kamuflasje draktene i MGS3 gjør. Men jeg tror ikke snake går tilbake til samme sted, han sier jo til gamspot at de vil konsentrere seg om en person igjennom hele spillet, i alle fall slik jeg skjønner det..

 

As seen in the E3 trailer, one of the key phrases in Metal Gear Solid is "Back to the origin." Kojima said that this has a number of meanings. One is from the users' reaction to Raiden in Metal Gear Solid 2. In Metal Gear Solid 3, the player character will stay the same and not change around. Unlike Metal Gear Solid 2, Metal Gear Solid 3 will center its attention on the gameplay rather than the storyline, putting more focus on survival and action. Kojima also hinted that "Back to the origin" may apply in some way to Big Boss as well.

 

Men jeg skal ikke se bort i fra at man ser en introfilm hvor man ser tilbake i tid hvor man ser noe Big Boss opplever.

Lenke til kommentar
Showing the back of the E3 pamphlet, Kojima pointed out that using the lowercase letters on the design, you can spell "Big Boss." When asked if the main character is Solid Snake, Kojima did not give a direct answer. Instead, he said that the E3 trailer shows that the main character is missing an eye, and that he deliberately included a close-up scene to show it.

 

Dette betyr jo også at men i grunn kan spille som Solidus Snake... Han har jo øyelapp i MGS2. På den andresiden har jo Big Boss også lapp over øyet. Men jeg vil ikke se bort i fra at man kan spille som Solidus, han er jo også en klon av Bog Boss i tilleg er han rundt 20 år eldre enn Solid Snake. Så, sånn sett tror jeg ikke det er umulig. Gleder meg i alle fall til den store overaskelsen.. : :smile:

 

Tror ikke man kan spille som Solidus Snake i dette spillet. For de som har spilt MGS2 får Solidus øyet skadet i kampen med Harriern. Lite sannsynlig at han har hovedrollen i MGS3.

Lenke til kommentar

Hehe.jau,jau....Uansett mgs 3 blir ett flott spill det er

jeg nesten sikker på! :yes:

 

Også er det ikke sikkert at solidus døde når han datt med fra det taket.

Kanskje det dukker opp en ny ninja.Kanskje solidus er den nye ninjaen.

Siden grey fox ble gjennopplivet etter at han var død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...