Gå til innhold

Metal Gear solid 3-snake eater.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en film her nå på 11.49 min, og der så står det back to origin(som et par andre her har nevnt). Derfor har jeg tenkt litt, det kan jo bety to ting, at Kojima "går tilbake" og lager det første på nytt der hvor han er i Zanzibar eller no sånt no, altså første spillet på nytt igjen. ELLER at Snake må dra tilbake til det stedet pga ettellerannet. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Ja... Men jeg lurer fortsatt på hvorfor han bruker gamle våpen. Bare se på bildene, der ser du at han bruker M16A1 og colt1911 eller en gammel S&W med lydemper. (ikke sikker) :shrug:

Og på hjemme siden står en rekke årstall, 1961 til 1964, hvorfor???

Lenke til kommentar
Ja... Men jeg lurer fortsatt på hvorfor han bruker gamle våpen. Bare se på bildene, der ser du at han bruker M16A1 og colt1911 eller en gammel S&W med lydemper. (ikke sikker) :shrug:  

Og på hjemme siden står en rekke årstall, 1961 til 1964, hvorfor???

 

Dette med årstallene er jo typisk for Kojima. Leke med oss for og så gi oss svaret i selvet spillet med et eller annet komplott. Ærlig talt tror jeg vi må vente og se når spillet kommer ut. Men jeg tror spillet må ha handling rundt Vietnamkrigen, hvorfor ellers henvise til disse årstallene, kan ikke tenke meg at det har noe med Zansibar eller.no, ser ikke noe sammenheng der, og dessuten er det stadig henvisning i videoen til Sovjet som spilte en viss rolle under Vietnamkrigen. De støttet den ene siden i konflikten, men hvem vet hva de gjorde mer (komplott noen?). Men om det er Snake det er snakk om her vet jeg ikke, men det står jo i videoen "Snake is the only Hero" eller noe sånt, så det får en til lure enda mer. Jeg tror bare Kojima leker med oss her.

Lenke til kommentar
Hvis det er i vietnamkrigen handlingen foregår og det er snake, hvor gammel er snake i MGS2 da??? :-?  MGS2 foregår i 2000-tallet eller noe.

 

Rettelse på min forrige uttalelse der jeg skrev at "Snake is the only Hero". Det står i videoen "the snake is the real hero". Mulig det Kojima mener her er at hvem det det enn er i videoen er han flink til å snike seg rundt, altså som en slange, så det er mulighet for at dette er Big Boss med øyet og alt det der. Kanskje litt langt ute på tunet der, men hva tror dere?

Lenke til kommentar
Hvis det er i vietnamkrigen handlingen foregår og det er snake, hvor gammel er snake i MGS2 da??? :-? MGS2 foregår i 2000-tallet eller noe.

 

Rettelse på min forrige uttalelse der jeg skrev at "Snake is the only Hero". Det står i videoen "the snake is the real hero". Mulig det Kojima mener her er at hvem det det enn er i videoen er han flink til å snike seg rundt, altså som en slange, så det er mulighet for at dette er Big Boss med øyet og alt det der. Kanskje litt langt ute på tunet der, men hva tror dere?

HAN HAR TO ØYNE FOR POKKER!!! Se hele traileren!

Forresten man ser allerede likheter til MGS2 i traileren, si at når han lander i traileren. Se stillingen i forhold til han og teksten når MGS3 Kommer opp. Båten på MGS2 ikke sant folkens? Og en annen ting alltid når snake tar av seg masken eller Raiden ser du han med ryggen til. For de som ikke skjønte det med Raiden, Raiden tar av seg maska opp heisen i MGS2 akkurat som Snake i heisen i MGS. Og igjen HAN HAR TO ØYNE I TRAILEREN FOR POKKER!

Lenke til kommentar

Jeg så nettopp hele traileren på nytt for å se etter det dere mener med øyet, og jeg for å rette litt på med selv, det er to scener hvor du ser Snake med 2 øyne, rett etter han har landet, og når han kommer bak fyren med kniv og spør om dato. Men når han skyter med flammene bak seg når vi får close up da så ser man bare ett øye, om det er pga bandanan eller ikke det vet jeg ikke. Noe som fører meg tilbake om at det kanskje er Zanzibar allikevel, men det stemmer ikke med årstallene. Noe som fører meg til noe annet, I traileren står det Only the snakest survive, det kan mene mange ting, men det kan tolkes som at det er to Snake!(?) Om dere lurer på hvorfor jeg gidder skrive så lange poster, jeg bare ELSKER MGS :D

Lenke til kommentar

Greit han har 2 øyne, men ser en på videoen er øyet hans skadet på slutten, ser litt blod der, så det er mulig det er her Big Boss skader øyet sitt. Og han ligner på Snake. Tenk på hvor Snake kommer fra da. Hvorfor skulle de ikke være like når de har samme gener. Og dette med stillinger og masker er jo bare likheter som Kojima har valgt og ta med. Kanskje han har en sans for scener som gjentar seg. Who knows, who cares, mannen gjør jo en kjempejobb.

Lenke til kommentar

Tenkte bare å nevne det med stillinger jeg, ikke no mer :p Men ja ser han har bare et øye i der han skyter med flammene bak seg som sagt. Jeg utelukker ikke at det kan være Big Boss, jeg sier bare det jeg mener jeg :) Vansklig å gjette ut alt dette når Kojima alltid klarer og overraske.... Men som sagt som jeg har quota tidligere, har gamespot folka fått fra Kojima hvor han sier at SNAKE kan jakte på dyr osv, hvis du leser på litt tidligere poster.

Lenke til kommentar

Good point. Husk at dette er sikkert FOXHOUND eller noe lignende. Så det er sikkert mulig at de hadde noe av det mest avanserte "gadgets" på den tiden. Hvis jeg husker riktig, det så ut som "Snake" i videon hadde en eller slags propp i øra med ledning som gikk ned i drakta (mulig jeg tar feil, har ikke videoen fram her), noe som betyr at han ikke har codecen som ble brukt i de tidligere spillene. Bare en tanke.

Lenke til kommentar

For å legge til siden årstallene litt her nå(selv om de spiller en eller annen rolle om det er viktig vet jeg ikke). Men I MG altså første på NES så hopper han ut av et fly og lander i en jungel aktig sted, noe som fører meg til det jeg har nevnt tidligere, "back to origin" Tilbake til starten altså MG redesignet på nytt. Hva tror du Dogg?

Lenke til kommentar

Ingen som har tenkt på det at Snake må dra tilbake til vietnam/zanzibar for å rette opp noe som Big Boos gjorde?

 

I deler av videoen ser du snake med ett øye noe som tyder på at det er Big Boss, og årene kan stemme med det året snake og liquid skal ha blitt klonet, muligens så kan det være sånn at på begynnelsen i spillet så spiller du big boss i vietnam hvor han da blir drept og så klonet.

 

Og deretter så blir du slengt forover itid til snake som må dra tilbake der han ble klonet for å rette opp noe som big boss evt. gjorde. eller at han finner ut at de har startet med flere kloninger av big boss og han må dra dit for å stoppe dem og må følge i sin fars fotspor, teksten i videoen "back to the origin" er etter mine tanker et hint til at snake må dra tilbake dit han ble lagd/klonet av Big Boss.

 

Og det med at han spiser en slange er jo fordi han må overleve, i et intervju sa Kojima at når han hopper ut av flyet så vil han miste visse ting, f.eks rations og evt. våpen og derfor må han spise det han finner for å overleve.

 

Og en annen tekst som dukker opp i filmen er "Survival of the snakes" som kan bety at du får spille både Big Boss og Snake, og at du får vite hvordan de overlever i jungelen. (eller hvordan snake overlever siden Big Boss dør)

 

Veit ikke om noen andre la merke til at i den delen hvor det er en fyr på en motorsykkel som snake prater med så kommer det endel referanser til Grand Theft Auto/Vice City og at MGS ikke er et sånn type spill at det er snikespill hvor man ikke kan drive å fly rundt å skyte alt og alle og stjele det du ser.

 

Det er ialle fall den konklusjoen jeg kan komme til etter å sett det lille vi får se, vi får håpe på at Kojima slepper noen flere trailere etterhvert hvor man kanskje kan forstå litt mer av hva som evt. vil skje.

 

-OEH

----------------------------------

"nothing is what it seems" -Al Pacino "The Recruit"

Lenke til kommentar

Du tydeligvis ikke lest det jeg har posta her, jeg har quota fra Gamespot hvor de fikk vite av Kojima at Snake bare spiser for å overleve. Jeg har også posta litt tidligere at Snake kanskje må dra tilbake til zanzibar for etter eller annet. Les hva andre har postet før du skriver selv :wink:

Lenke til kommentar

Du tydeligvis ikke lest det jeg har posta her, jeg har quota fra Gamespot hvor de fikk vite av Kojima at Snake bare spiser for å overleve. Jeg har også posta litt tidligere at Snake kanskje må dra tilbake til zanzibar for etter eller annet. Les hva andre har postet før du skriver selv :wink:

Lenke til kommentar

Du tydeligvis ikke lest det jeg har posta her, jeg har quota fra Gamespot hvor de fikk vite av Kojima at Snake bare spiser for å overleve. Jeg har også posta litt tidligere at Snake kanskje må dra tilbake til zanzibar for etter eller annet. Les hva andre har postet før du skriver selv :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...