Gå til innhold

Metal Gear solid 3-snake eater.


Anbefalte innlegg

Grafikken var jo deilig....til å tenke på den lave oppløsningen ,men dere som synes at det var teit når snake (?) spiste en slange og veste. Synes dere at han skulle ha spist den og sagt mmmmmmm eller deilig eller mmmmmm det smaker sitron?

 

Som sagt det er IKKE, IKKE, IKKE snake som spiser slangen...

 

....HEHE Hvordan kan du vite det da?

 

foresten så du (?) bak snake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror konami bare fucker med oss, fordi titlen Snake Eater er ikke serlig orginalt jeg tror di bare har lagt ut denne lille traileren og bildene for og få oss til a spekulere og da får di mere tid til det orginale mgs:3 tror jeg den traileren var jo jævli dårlig kvalitet på å

Lenke til kommentar

jeg tror konami bare fucker med oss, fordi titlen Snake Eater er ikke serlig orginalt jeg tror di bare har lagt ut denne lille traileren og bildene for og få oss til a spekulere og da får di mere tid til det orginale mgs:3 tror jeg den traileren var jo jævli dårlig kvalitet på å

Lenke til kommentar

jeg tror konami bare tuller med oss, fordi titlen Snake Eater er ikke serlig orginalt jeg tror di bare har lagt ut denne lille traileren og bildene for og få oss til a spekulere og da får di mere tid til det orginale mgs:3 tror jeg den traileren var jo veldig dårlig kvalitet på å

Lenke til kommentar

Noen av dere mener at det er to forskjellige personer bare fordi de har forskjellig klær, gir jo ingen mening. I MSG2 bruker jo Snake både seal team drakten og den vanlige.

 

Det med at dere sier nei til at det er Snake fordi han spiser en slange, gir heller ingen mening. For alt vi vet er det kanskje eneste måten han kan overleve på, han er jo i jungelen alene. Eller no lignende en annen her sa det motvirker kanskje no gift eller no. Det er hvertfall mine teorier.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt dere som snakker om at grafikken er dårligere enn i MGS2... den film-snutten er jo ikke akkurat av den beste kvaliteten jeg har sett........... Så vi får vente til det kommer litt flere trailere/filmer med bedre oppløsning! Gleder meg.... :woot:

Lenke til kommentar

Jeg har sett 170 MB versjonen av traileren vist på E3. den lille snutten på 1:15 er en mindre del av en på 11:30 som jeg så. det var noe snakk om forskjellige tisperioder, 1960-1963 flasha opp på slutten. noe om

!War of Ideologies". det er Snake som er i jungelen, han blir sluppet fra ett fly i begynnelsen av traileren. flasher opp noe om "back to basics" så det stemmer sikkert at det er noe med at han var i jungelen i de første spillene. veldig flott video, får frysninger o.s.v. trist at det er så lenge til det slippes :-? kommer kun til ps2 etter det jeg har forstått. traileren til både MGD3 Snake Eater og MGS Twin Snake finnes på gamespy.

Lenke til kommentar

"Kojima let a few more details slip before he exited the stage. For one, MGS3 will indeed let you hunt and eat animals, as you may have gathered from the previous footage. Further, Snake will develop likes and dislikes over the course of the game, and having him eat his favorite foods will yield extra benefits. In fact, much of the gameplay revolves around surviving in the wild, and the hunting will be just one component of this."

Står det på gamespot, der er grunnen til at snake spiser slangen(tror jeg). Så de som gjettet ration *ding ding ding* 10 poeng :p

Lenke til kommentar
Jeg har sett 170 MB versjonen av traileren vist på E3. den lille snutten på 1:15 er en mindre del av en på 11:30 som jeg så. det var noe snakk om forskjellige tisperioder, 1960-1963 flasha opp på slutten. noe om

!War of Ideologies". det er Snake som er i jungelen, han blir sluppet fra ett fly i begynnelsen av traileren. flasher opp noe om "back to basics" så det stemmer sikkert at det er noe med at han var i jungelen i de første spillene. veldig flott video, får frysninger o.s.v. trist at det er så lenge til det slippes :-? kommer kun til ps2 etter det jeg har forstått. traileren til både MGD3 Snake Eater og MGS Twin Snake finnes på gamespy.

 

 

du har vel ikke tilfeldigvis en link til den filmen?

Lenke til kommentar

Har sett på bildene på gamereactor.net, der ser jeg at snake bruker M16A1 med et magasin som holder 20 eller 18 skudd, den rifla ble brukt i vietnam krigen. Så jeg har en liten teori her da. Teori altså :yes: .

Siden det er i jungelen, bruker M16A1 og at "snake" har bare ett øye i noen bilder. Så tipper jeg at the er Big Boss i vietnam krigen. Big Boss lagde kopier av han selv en gang som er Solid Snake og Liquid Snake, og Big Boss hadde et øye for en eller annen grunn.

 

ikke gjør narr av meg hvis dette er TOTALT feil. :roll:

Lenke til kommentar
Har sett på bildene på gamereactor.net, der ser jeg at snake bruker M16A1 med et magasin som holder 20 eller 18 skudd, den rifla ble brukt i vietnam krigen. Så jeg har en liten teori her da. Teori altså :yes: .

Siden det er i jungelen, bruker M16A1 og at "snake" har bare ett øye i noen bilder. Så tipper jeg at the er Big Boss i vietnam krigen. Big Boss lagde kopier av han selv en gang som er Solid Snake og Liquid Snake, og Big Boss hadde et øye for en eller annen grunn.

 

ikke gjør narr av meg hvis dette er TOTALT feil. :roll:

Hvis du leser det jeg postet, så vil du se at i quoten står det om SNAKE, og gamespot hadde fått det fra Kojima. Så jeg tror nok det er Snake. Hvis du ser på de andre filmsnuttene på ign.com så ser du han har 2 øyne....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...