Gå til innhold

Metal Gear solid 3-snake eater.


Anbefalte innlegg

De skal lage det så handlingen tar plass i 60-tallet. Du skal være ute i jungelen så lenge at du må spise dyr for å overleve. Eller så er det jungelens "ration". Ikke vet jeg.

I en snutt jeg har sett så spiser han en slange, denne scenen ble etterfulgt av utrolig dårlig japansk stemmeskuespilleri. Håper David Hayter er med denne gangen også, for han er god!!

Hvis du følger med så har Snake mistet de furene og rynkene han hadde i MGS2.

Tittelen høres falsk ut, men det gjorde også Sons Of Liberty i sin tid. Men da jeg spilte spillet forsvant det med en gang.

 

Visste dere at det er store sjanser for at de lager en remake av MGS?

Det gleder jeg meg mer til :D.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo selvfølgelig ikke en remake av MGS.. MGS har man ikke noe med jungelen å gjøre....

 

En kammerat av meg leste et intervju med Hideo... Der han fortalte en del om spillet og noen av de nye tingene. det er som om man går i en ekte jungel. det er ingen fast bestemt rute som er lagt opp for deg slik som det har vært i alle andre spill jeg har spilt. de har laget en hel jungel som du akn bevege deg frit i, og velge din egen rute.. vil du gå igjennom tett skog, langs en elv eller klatre deg oppover en fjellside for å nå målet ditt.. du bestemmer. man kan vistnok også brekke benet og sånn også. Fiendene jobber mer som et lag for å finne deg hvis du blir sett. Ikke nødvendig vis at det kommer en masse nye folk. men de sammarbeider for a ta deg. kanskje en går opp på en topp for å få bedre syns rekkevidde, mens de andre omringer deg eller noe sånt.

 

Sorry, må stikke nå. men kommer tilbake med resten i morra... :woot:

Lenke til kommentar
Det er jo selvfølgelig ikke en remake av MGS.. MGS har man ikke noe med jungelen å gjøre....

 

En kammerat av meg leste et intervju med Hideo... Der han fortalte en del om spillet og noen av de nye tingene. det er som om man går i en ekte jungel. det er ingen fast bestemt rute som er lagt opp for deg slik som det har vært i alle andre spill jeg har spilt. de har laget en hel jungel som du akn bevege deg frit i, og velge din egen rute.. vil du gå igjennom tett skog, langs en elv eller klatre deg oppover en fjellside for å nå målet ditt.. du bestemmer. man kan vistnok også brekke benet og sånn også. Fiendene jobber mer som et lag for å finne deg hvis du blir sett. Ikke nødvendig vis at det kommer en masse nye folk. men de sammarbeider for a ta deg. kanskje en går opp på en topp for å få bedre syns rekkevidde, mens de andre omringer deg eller noe sånt.

 

Sorry, må stikke nå. men kommer tilbake med resten i morra... :woot:

 

> drit fett da! :yes::yes:

Lenke til kommentar

 

Det er jo selvfølgelig ikke en remake av MGS..  MGS har man ikke noe med jungelen å gjøre....

 

 

Nei, jeg snakket om et annet spill. Handlingen til MGS, Shadow Moses, hele pakka i MGS2 grafikk.

 

Ja, de skal lage en reamake av MGS, med storyn fra MGS 1 og gameplay fra MGS 2. Dette spillet heter Metal Gear Solid: Twin Snakes og kommer bare ut på GameCube.

Lenke til kommentar

hey, jeg fant ut noe om david hayter, stemmen bak snake. se her, det står at han har arbeidet med stemmen til metal gear solid 3: the patriots?????hva er dette?

 

 

 

 

 

 

Voice work of David Hayter

 

 

 

 

Character Show Episode

Angkor Thom Guard Eternal Darkness: Sanity's Requiem

Announcer EA Sports Commercial: Madden 2003

Boyfriend of Major Dad's Daughter Major Dad The boyfriend episode

Captain America Cartoon All Stars To The Rescue:STOP DIGIMON!

Captain America Cartoon All-Stars To The Rescue

Captain America Cartoon All-Stars To The Rescue 2000! (feature)

Captain America Cartoon Madness

Captain America Mickey's Toontown USA

Captain America PokeMadness 3000

Captain America Spider-Man

Captain America The cartoon characters All Episodes

Captain America The Cartoon Characters the movie

Captain America Toon Jam Captain America

Fuckerman Fuck Yo Mama A Drama Soap Opera

Hiroshi Ozora Moldiver

Iroquois Pliskin Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty MGS2

Isamu Macross Plus

Lei Fang Street fighter II The Anime Movie

Misc Police Officer X-Men: The Movie

Misc. EA Sports Commercial: Madden 2003

Roman Legionaire 1 Eternal Darkness: Sanity's Requiem

Roman Legionaire 2 Eternal Darkness: Sanity's Requiem

Screenplay X-Men Movie

Sean Barker/Guyver Guyver 2: Dark Hero

Shitman What's up With the Hoe?

snake Metal Gear Solid metal gear solid

Solid Snake Cartoon All Stars To The Rescue:STOP DIGIMON!

Solid Snake Metal Gear Solid video game

Solid Snake Metal Gear Solid (VG)

Solid Snake Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty

Solid Snake Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty MGS2

Solid Snake Metal Gear Solid 3 : The Patriots The Patriots

Solid Snake Metal Gear Solid II: Sons of Liberty

Solid Snake Playstation game:Metal Gear Solid/2

Solid Snake/Pliskin Metal Gear Solid /2/3

Solid Snake/Pliskin video game: Metal Gear Solid 2, PS2

Spike Spiegel Cowboy Bebop ALL English Versions

Tamahome Fushigi Yugi - The Mysterious Play

 

Found 38 records.

 

If you know of other voice work David Hayter has done, you may add credits.

 

Top of voice actor page.

Lenke til kommentar

"Hungry for some snake?" I am ! 8)

index_main.gif

 

> Som dere kanskje har sett før: Her er "reklame plakaten" til MGS 3. :D

Jeg har tittet litt nærmere på denne. I forbindelse med det har jeg brukt et slags "zoom" program.

(Denne plakaten har nok noe å gjøre med handlingen og hvor det hele utspiller seg osv, ellers ville det jo ikke vært noen mening å vis/gi den ut. eller??)

 

-Hvis du ser 3-4 cm. over "H`en" i "Hungry" ser man at det står "caspian sea"= Det kaspiske hav.

 

-Man kan også se navnet "estonia" nesten øverst i venstre hjørne. Estonia = Estland (Faktisk ganske nær Finland, Norge osv.)

 

Teori 4:

-Slangeøyet er plassert på landet Kazakhstan (Det kan være tilfeldig, eller kanskje ikke :shrug: . jeg vet ikke)

Men hvis det ikke er tilfeldig, er det mye mulig at handlingen foregår akuratt der! -Har sett forskjellige steder, og funnet ut at tempraturen kan bli opptil 50 °C. Men ikke hørt noe om noen form for jungel der da :roll: Men bare at det finnes masse skog og åpne sletter der.

 

Teori 5:

- Hvis man ser på plakaten litt andreledes ser det på en måte ut som om Russlands land-område er mye "lysere" merket enn de andre landene. Hva dette betyr/mener har jeg ikke peiling på.......... :shrug:

>Har også hørt at det finnes noe jungel sør i Russland... Men husker ikke hvor! :-?

Teori 6:

Ikke le (:lol:) av denne teorien, men det er en mulighet, handlingen kan være lagt til Cuba:

- Cubakrisen

- Det finnes masser av jungel på Cuba

- Blant annet dukker årstallet 1962 opp i den lange traileren

- Cuba er/var kommunistiske på denne tiden ( Forklarer "kommunist tegnene" vi ser)

- Cuba hadde nære bånd til Russlnad på denne tiden

- Under Cuba-krisen ble det satt opp en rekke atomraketter på Cuba. I Hideo sin versjon kan dette være "Metal Gearer".

- Du styrer kanskje en slags klone/test versjon av snake

(Må bare si at jeg nok en gang ikke vet :shrug::shrug: .... Men det er lov til å komme med ider og forslag.. > bedre enn å ikke si noe i hvertfall)

Lenke til kommentar

Var ikke Outer Heaven inne i jungelen? Jeg har ikke spilt det første spillet, så jeg vet ikke noe om det egentlig... Spekulasjoner altså.

 

Snake Eater... Det hadde vært tøft om du hadde en type som var genetisk sett bedre enn Snake som fienden hans. I stedet for brødrene hans, som skal være like gode som han, men det viser seg at han er bedre.

 

Men Kojima og co. har alltid vært gode til å lage underholdene spill og dødsbra historier, så jeg stoler på dem.

 

Jeg har hørt at MGS: The Twin Snakes skulle komme til alle de nye konsollene (GC, Xbox, PS2).

Lenke til kommentar
De lager også det aller første MG igjen. Altså med Big Boss og hele pakka.

 

Lurer fælt på hvor du har fått denne infoen fra. Hvis jeg forstår dette rett sier du at de skal lage en remake av MGS 1 som blir kalt Twin Snakes(noe som stemmer) og lage MGS 3:Snake Eater og i tillegg til disse lage en remake fra Metal Gear 1 fra NES? Står i alle fall ikke noe med det siste på hjemmesidene til Konami. Har heller ikke lest noe rykter om det på diverse gamersider på nettet. Sikker på at du har fått det med deg riktig og at det ikke handler om nettopp MGS:Twin Snakes som foreløpig bare kommer ut på GameCube.

Lenke til kommentar

BTW. Fikk tak i MGS2: Substance til PC. Leste deretter en Review av spillet på www.gamespot.com. Der anbefalte de å spille med en Håndkontroll. De nevnte også at dette kan gjøres med med PS2 håndkontroll. De sa noe om adapter. Noen som har noe peil hvor man eventuelt kan få tak i en adapter slik at man kan bruke en PS2 håndkontroll til PC?

Lenke til kommentar
BTW. Fikk tak i MGS2: Substance til PC. Leste deretter en Review av spillet på www.gamespot.com. Der anbefalte de å spille med en Håndkontroll. De nevnte også at dette kan gjøres med med PS2 håndkontroll. De sa noe om adapter. Noen som har noe peil hvor man eventuelt kan få tak i en adapter slik at man kan bruke en PS2 håndkontroll til PC?

 

Jeg har en jeg bruker til Speedster 2 rattet mitt til TOCA Race Driver.

 

Koster 200 kr på Clas Ohlson

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som trur at den snaken som spiser slangen ikke er snake? Hvorfor skulle den ekte Solid Snake lage vampyr lyder etter at han har spist en slange, er ikke det litt mistenksomt? Jeg regner med at det vart liquid, eller ein annen klone.

Og du hadde syntes å spise en slange rå hadde vært godt?

Dessuten ser på traileren ser du han skyter en slange, og ettersom Kojima har sagt at man kan spise dyr........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...