Gå til innhold

Pure VS Fuel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig liker jeg Pure best av de, men Fuel har mye lengre levetid, så alt i alt får du mer for pengene på Fuel, I guess.

 

Pure har baner lagt opp, og kan lett spilles igjennom på en helg.

Fuel er åpent og tar vel en god tid å spille igjennom det, da jeg bare har kjørt rundt og tullet på det skal jeg ikke si det for sikkert.

Lenke til kommentar

Pure med god margin.

Fantastisk kjøreglede i Pure. Enkelt og rett frem, men du kan bli ganske avansert (komboer) med triksa hvis du vil.

 

Fuel har jeg knappest spilt. Det var for min del et slikt spill man slår av igjen med en gang pga dårlig flyt, dårlig grafikk (på CRT- TV) og et generelt dårlig inntrykk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Personlig foretrekker jeg Fuel. Har spillt begge delene, og Pure ble jeg fort lei. I pure er det vel såvidt jeg husker kun 4-hjulinger (motorsykler altså)? I Fuel er det et hav av forskjellige kjøretøyer i forskjellige klasser. Banevariasjonen er jo også enorm siden det jo er et gedigent free-roam kart. Hører mange klager på grafikken, men jeg syntes egentlig ikke den er så ille. Man kan også følge et oppsett av forhåndsvalgte løp som man må klare for å åpne flere deler av kartet, hvis man ikke gidder og bare kjøre rundt i free-roam. Jeg kjører kun de forhåndsvalgte fordi jeg syntes det er kjedelig og bare kjøre rundt alene, men det gjør jo levetiden lang hvis man vil finne flere løp osv....

 

Jeg elsker bilspill, både arkade og sim.. dette er helt klart arkade tvers igjennom, men en god bilarkade i mine øyne hvis ikke du ikke stiller store krav til grafikk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

prøvd begge en god del og har faktisk pure selv. begge er gode spill, men pure er bare en god del mer underholdende. det er alltid noe som skjer eller noe å gjøre i løpet av racene i motsetning til fuel hvor alt man gjør er å kjøre, kjøre og kjøre litt mer. måten man kan bygge sin egen ATV fra grunnen av liker jeg også godt med pure. FUEL vinner dog en del på å ha flere forskjellige kjøretøy, større kart o.l

 

mitt råd er uansett å laste ned demoene til begge spillene og teste selv hva som faller mest i smak :)

Lenke til kommentar

Har nå fått xboxen tilbake og rundet pure som jeg fikk låne av en kompis, det var gøyt, likte også hvordan man bygget sin egen atv, men i lengden kunne det bli litt ensformig. Har også prøvd demoen på fuel, men synes kjøretøyene gikk litt sakte, man fikk liksom ingen farts opplevelse av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...