Mighty1 Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Hei! For 2-3 år siden fikk jeg accounten min banna fra wow Men nå har jeg lyst til å komme tilbake! Skjer ikke at jeg gidder levle opp fra level 1-80 fra starten av... Har en lvl 51 på den banna accounten og vil veldig veldig gjerne få prøve spillet igjen!!! ^^ Noen vil nok le av det hele å si "dream on" men jeg prøver anyway ^^ Problemene er som følge: - Accounten er banna - Husker ikke passord - Ikke sikker på om jeg husker brukernavnet helt (umulig å sjekke uten passord?) - msn'n den er registrert på er deaktivert Trenger hjelp, vil veldig gjerne sjekke ut det nye stuffet som har kommet fra og med TBC ^^!
Sati Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Om du ble permbanna er det bare å glemme det. Bruk RAF og du har level 50 på max 2 dager uansett.
Mighty1 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Skrevet 4. juli 2009 Kom deg ut i sommervarmen i stedet ! Litt spilling om kveldene må kunne tillates ^^ Takk for kjapt svar Sati, får tenke litt på det med RAF I guess..
Thatssomebaadnews Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Alt går jo, men hvis du enda er banna går det nok ikke nei
John Keats Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Jeg vil pirke og påpeke at msn og e-post er to vidt forskjellige ting
.V. Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Tar omtrent like lang tid å levle 1-80 nå som du brukte på 1-50 for 3 år siden. Er lagt til en del content for lowlevels også, men det interessante er jo klart 60+. Om det er så lenge siden du har spillt, er det nok like greit å starte på nytt, så kan du velge klasse og faction som du vil Og nei, er absolutt ingen sjanse for at Blizz åpner kontoen din om den er bannet med god grunn. Om den var bannet uten grunn vil jeg tro du hadde protestert der og da.
bandreas Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Start å level på nytt du. Er så mye nytt at det er det absolutt beste. Å bruke RAF sammen med noen er ikke dumt, man lærer fortsatt alt basic. Og det går 4-5 ganger så fort. Skal du RAF'e med noen, ta to melee klasser, da har dere ikke noen nede tid pga mana ettersom dere dreper veldig raskt når dere er 2.
Leoron Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Kom deg ut i sommervarmen i stedet ! Sett været på østlandet i det siste?
probin Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 av ren nysgjærrighet. hvorfor ble du banna? skal vel litt til å bli bli permbanna?
Bear^ Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Kom deg ut i sommervarmen i stedet ! Sier han som sitter på diskusjon.no og kommer med flåsete svar Til trådstarter: Om du har all informasjon rundt kontoen din er det bare å sende en apell til Blizzard og se hva de svarer, det værste du kan få er et nei. Om du ikke husker konto detaljene tror jeg nok du må starte fra børjan av.
Steamed Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Tror nok ikke du får den tilbake .. 1: Du er perm banna. 2: Husker ikke brukernavn. 3: Husker ikke passord 4: E-mailen du brukte er deaktivert. Litt av noen odds
ilpostino Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Frohman Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Start å level på nytt du. Er så mye nytt at det er det absolutt beste. Å bruke RAF sammen med noen er ikke dumt, man lærer fortsatt alt basic. Og det går 4-5 ganger så fort. Skal du RAF'e med noen, ta to melee klasser, da har dere ikke noen nede tid pga mana ettersom dere dreper veldig raskt når dere er 2. Evt. Mage + Pala for AoE.
bandreas Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Start å level på nytt du. Er så mye nytt at det er det absolutt beste. Å bruke RAF sammen med noen er ikke dumt, man lærer fortsatt alt basic. Og det går 4-5 ganger så fort. Skal du RAF'e med noen, ta to melee klasser, da har dere ikke noen nede tid pga mana ettersom dere dreper veldig raskt når dere er 2. Evt. Mage + Pala for AoE. Mage + priest er det beste for AoE
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Evt kan du ta 2 casters så kan du spille på en pc veldig lett. Sette opp et enkelt multiboxing (spille på flere kontoer samtidig) system er ikke så vanskelig. Det er fult lovlig og trenger ikke spille sammen med kompisen din hele tiden. Det du trenger da er et program som kopierer keyboardet til begge skjermer, helst musa også men det er mer komplisert og trengs egentlig bare når du skal lever quest, eller så kan du bare gjøre den opperasjonen 2 ganger. Så bare lager du et par enkle macroer og fikser keybindings så er det gjort. Kraftig pc er absolutt ikke must! Min 5 år gamle Pc greide å kjære 5 kontoer samtidig. Gikk helt fint til jeg kom til SW og fikk sånn 1 frame i minuttet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå