Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vigo.no - Ukvalifisert?


Anbefalte innlegg

Hei, logga på med brukarnamn og passord eg hadde fått tildelt frå Rogaland Fylkeskommune når eg skulle søke landslinje ved Skedsmo VGS - Flyfag.

 

På oversikta over søknaden så såg eg dette; *trykk på bildet*

443403.jpeg

 

Dette kan umulig stemme? Er dette kun ein feil, eller kva? Gikk ut frå grunnkurs elektrofag med 4,7 i snitt - bestått i alle fag, plettfri vandel, G, G i orden og åtferd, så rekner med dette er ein liten feil - vil iallfall ikkje vere ukvalifisert..

 

Håper nokon kan svare meg, blir litt nervøs..

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det beste vil vel vere å ringe. Men korleis er det mogleg å vere ukvalifisert, når det meste ligg for grunn for at eg skal -iallfall- ligge på venteliste? Skal fråvær ha noko særleg å sei?

 

1. inntak er ikkje før om 4 dager, så det gir ikkje mykje meining.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Merkelig. Den smsen fikk jeg i går.

Er nok lokale variasjoner regner jeg med. Men ta kontakt med inntakskontoret og evt. skolen for å se hva som kan være i veien.

Er du frå Rogaland? Eg bur i Sogn og Fjordane, og all inntak via Flyfag går via Rogaland Fylkeskommune sidan det er ei landslinje.

 

Sendte ein e-post, kontoret er stengt for i dag - neppe betre i morgon. Får håpe dei er flinke med å svare på e-post, så slepp eg å ringje inn så mange ganger.

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessverre, fant ikkje noko særleg eg kunne bruke. Fekk tak i rådgivaren frå skulen eg gikk VG1 på, sa at eg måtte ta kontakt med inntakskontoret. Men er vel neppe sannsynlig dei har åpent i morgon :\

 

Men uansett, takk for svar! Blir så utrulig frustrert..

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snakka med inntakskontoret i Rogaland, dei sa det var noko problem med at dei ikkje hadde fått registrert ungdomsretten eller poengsummen min - men det skulle vere ordna nå.

 

Dei sa eg låg på ein plass rundt 40 på ventelista. Så nå gjenstår det å vente til 2. inntak, har fortsattt trua på at eg kjem inn, for med tanke på at folk med betre snitt enn meg kan komme før meg på ventelista sjølv om dei har flyfag på sistevalg - trur det var ein del slike tilfeller når eg snakka med inntakskontoret. Dei sa også at 1. inntaket var veldig usikkert, og ting vart meir sikkert på 2. inntaket (.. pga denne listinga)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...