Gå til innhold

Savner galme tegnefilmserier :(


Anbefalte innlegg

Her er noen tegnefilmer jeg husker som ikke går lenger. synest det er utrolig trist faktisk : (

 

Jet Familien (Cartoon network)

Rocket Power (nickelodeon)

HEY! Arnold (nickelodeon)

The cramp twins (cartoon network)

Ed edd n eddy ( cartoon network)

powerpuff jentene (cartoon network)

Dexters labaratory (cartoon network)

Rugrats (nickelodeon)

Jimmy neutron (nickelodeon)

 

hvilke tegnefilmserier savner dere?

 

Husker dere foresten noe som gikk paa nickelodeon for lenge siden, det var et negerbarn som het bobby? noen som husker han???

 

noen som vet om noe av dette går for tiden? eller hvordan jeg har mulighet til aa se det??

 

 

Tusentakk! ;|

Endret av Tommy12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en dude der ute som har laget en nettside kalt Old School TV. Eller rettere, det er mer et fora hvor man kan spør etter og legge ut gammle filmer og serier. Jeg har dessverre ikke link til siden for hånd, dog vil mulig et google søk hjelpe? Vet heller ikke hvor mange og hva slags serier som er tilgjengelig. Det er snakk om en god del serier, men hvor mange det er nå vet jeg med andre ord ikke. Et stort minus er at seriene ofte blir lastet opp via RapidShare, om man ikke har premium medlemskap der er det et ork å laste ned nope, særlig om film/serien er delt opp i flere filer.

 

Veoh og TV-Links er også plasser du kan ta en titt på.

Lenke til kommentar
Jet Familien (Cartoon network)

Rocket Power (nickelodeon)

HEY! Arnold (nickelodeon)

The cramp twins (cartoon network)

Ed edd n eddy ( cartoon network)

powerpuff jentene (cartoon network)

Dexters labaratory (cartoon network)

Rugrats (nickelodeon)

Jimmy neutron (nickelodeon)

De jeg har tatt fet på går vel enda, er vel bare at det ikke blir laget nye episoder.

 

Selv savner jeg nærmest samtlig på Cartoon Network (siden Altibox kuttet kanalen ut).

Ellers er det vel Dexters Lab; Ed, Edd 'n Eddy og Johnny Bravo jeg savner mest. De var konge serier, som nå kjøpes på DVD. ;)

Lenke til kommentar

Det var en gang et menneske (Il était une fois l'homme) og Det var en gang... i verdensrommet (Il Était Une Fois... L'Espace).

 

Animeringen var animépreget (ingen andre hadde sånn stil på den tiden), og historiene var basert på historiske ting, så man lærte noe av å se på!

 

Klipp:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Se filmen hos Youtube

Husker jeg hadde et lite crush på hun jenta

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg savner noen klassikere fra CN:

 

Dexter

Tapper

Cow and Chicken

I am weasel

Johnny Bravo

Edd, Ed N Eddy

Powerpuff jentene

The Cramp Twins

 

Savner også Jim Knapp og Hey! Arnold.

Jeg syntes "The Marvelous Misadventures of Flapjack" er like genialt som de gammle CN tegneseriene, litt flaut men.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

haha, husker når vi for første gang fikk kabel-tv hos far, da var det CN 24/7.

Dexter

Tapper

Cow and Chicken

I am weasel

Johnny Bravo

Edd, Ed N Eddy

Høh? er virkelig de tatt vekk fra skjermen? Gikk jo hele tia, tror jeg har sett alle episdene av de seriene.

 

Jeg husker en gammel serie som gikk der som handla om en jente som kom fra den moderne verden, og som hadde bosatt seg på en øy med en lokalbefolkning, skulle ønske jeg husket hva serien het. Noen som vet?

 

haha, etter å ha lest denne tråden fikk jeg veldig lyst til å se CN igjen, synd at jeg ikke har det her.

Lenke til kommentar
Jeg savner noen klassikere fra CN:

 

Dexter

Tapper

Cow and Chicken

I am weasel

Johnny Bravo

Edd, Ed N Eddy

Powerpuff jentene

 

:love: å herregud så jeg savner tiden der jeg sto opp hver morgen klokken 6 i helgene, å ble sittene i timesvis å se på cartoon network/fox kids. Nå kom jeg plutselig på flere serier vi så på da jeg var 7-9 år. Dexters labratorium og hunden tapper er vel de jeg husker best :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...