Gå til innhold

Savner galme tegnefilmserier :(


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Her er noen tegnefilmer jeg husker som ikke går lenger. synest det er utrolig trist faktisk : (

 

Jet Familien (Cartoon network)

Rocket Power (nickelodeon)

HEY! Arnold (nickelodeon)

The cramp twins (cartoon network)

Ed edd n eddy ( cartoon network)

powerpuff jentene (cartoon network)

Dexters labaratory (cartoon network)

Rugrats (nickelodeon)

Jimmy neutron (nickelodeon)

 

hvilke tegnefilmserier savner dere?

 

Husker dere foresten noe som gikk paa nickelodeon for lenge siden, det var et negerbarn som het bobby? noen som husker han???

 

noen som vet om noe av dette går for tiden? eller hvordan jeg har mulighet til aa se det??

 

 

Tusentakk! ;|

 

Noen av disse du nevner her (ikke alle tho) + en hel HAUG med andre serier! Hvor ble det av Looney-Tunes for eksempel? Er jo en synd og skam at det ikke blir sendt lenger. Kan jo ramse opp litt da:

 

-Duck Tales

-Anamaniacs

-Looney Tunes generelt

-Bippe Stankelbein eller Roadrunner som det heter på engelsk

-Tale spin

-Darkwing Duck

-Goof Troop (Langbeins egen TV-serie)

-Pinky and the Brain

-Transformers

-MC musene fra Mars

-The Tick

-Sonic the Hedgehog

-Garfield

-Quack pack var heller ikke dårlig

-Bonkers

-Droopy (han hundedetektiven)

- ++++++++++++++ maaaaange flere. Blir skikkelig lei meg føler jeg, når jeg tenker på at disse ikke sendes mer. Boomerang sender noe, men ikke på langt nær så mye som det de burde gjøre. Er jo en skam om kommende generasjoner ikke skal få oppleve disse animerte skattene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Husker jeg fikk Cartoon Network og Nickelodeon i 2003 tror jeg, var fantastisk.

Det meste fra CN utenom Tapper går på Boomerang nå, savner generelt gamle Cartoon Network.

Når de forandret logo forandret de skjel.

 

Når det gjelder Nick savner jeg det meste, spesielt Arnold og Rocco.

 

----

 

Det største savnet er Fox Kids, det som dere tror er Jetix.

Fox Kids ble 4Kids etter at disney kjøpte de opp, de lanserte en NY kanal med navnet Jetix.

Dette lurte alle oss nordmenn til å tro at godbiter som Oggy og Kakerlakkene, Louie og Eek en dag magisk kunne dukke opp.

 

Det verste er at det ikke er noen ofisielle DVD'er her i norden, tror jeg kommer til å ha det lille såret resten av livet :(

 

----

 

Nå er jeg vel litt melankolsk, men etter å ha lest tråden fikk jeg virkelig en følelse av å ha vært bedratt...

Endret av Mr.Karlsen
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Hvor ble det av Looney-Tunes for eksempel? Er jo en synd og skam at det ikke blir sendt lenger. Kan jo ramse opp litt da:

 

-Duck Tales

-Anamaniacs

-Looney Tunes generelt

-Bippe Stankelbein eller Roadrunner som det heter på engelsk

-Tale spin

-Darkwing Duck

-Goof Troop (Langbeins egen TV-serie)

-Pinky and the Brain

-Transformers

-MC musene fra Mars

-The Tick

-Sonic the Hedgehog

-Garfield

-Quack pack var heller ikke dårlig

-Bonkers

-Droopy (han hundedetektiven)

- ++++++++++++++ maaaaange flere. Blir skikkelig lei meg føler jeg, når jeg tenker på at disse ikke sendes mer. Boomerang sender noe, men ikke på langt nær så mye som det de burde gjøre. Er jo en skam om kommende generasjoner ikke skal få oppleve disse animerte skattene.

Så sant, så sant! Dette er jo perlene av gamle tegneserier, spesielt de uthevet. (de jeg følgte mest med på).

Takk for påminnelsen om disse fantastiske seriene :D

 

Savner denne Spider-man serien jeg.

Stemmer! denne serien fulgte jeg ekstremt mye med på. Intro/Outro sangen (gitaren) er jo helt konge :cool:

Dagen tvserier jo overpynta med dårlige animasjoner, at det er helt kvalmt. Story messig virker de også forenkla... trur de at ungene blir dummere med åra som går eller... :no:

Lenke til kommentar

Hehe, bare hyggelig. Hender jeg tar meg selv i å mimre over mange av disse fantastiske tegneseriene mens det kommer en bitteliten tåre i øyekroken. For en fin tid det var før, og hvor mye en kan savne 90-tallet spesielt. Da snakker jeg ikke bare om tegneseriene heller, selv om det hovedsaklig er de det dreier seg om i denne tråden. *sukk* =/

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Savner vel egentlig mest de gamle Disney seriene, og ikke minst lyden/musikken av dem. Pleide alltid å like best i det serien var over, og musikken kom tilbake, men denne gang i en litt lenger, intrumental versjon, som hadde minimalt med vokal.

 

Noen eksempler:

 

 

Darkwing Duck

Chip 'n' Dale Rescue Rangers

 

Og et par til, men ikke disney denne gangen:

 

 

Var morro for en kort periode å se Disney Channel, sende flere av de gamle favorittene, som Goof Troop, Darkwing Duck, The New Adventures Of Winnie The Pooh, Duck Tales og Chip 'N' Dale Rescue Rangers.

 

Desverre ble flere av dem fjernet, og så dukket de opp igjen på en annen Disney Channel kanal. Husker ikke helt hva den het, men der de fjernet alle de eldre seriene, ankom istedet Hannah Montana og lignende på hovedkanalen.

 

Fant ved en tilfeldighet både sesong 1 og 2, av Darkwing Duck, på region 1. Ikke helt det samme som å høre Darkwing snakke norsk eller svensk, men artig var det. Trist at Disney ikke vil utgi den siste sesongen, noe som virker litt sprøtt, ettersom de allerede har utgitt nesten 70% av episodene på dvd.

 

The New Adventures Of Winnie The Pooh, er nok den serien jeg aller mest ønsker på dvd. Desverre kun CGI Brumm, og de nyere seriene.

Men har heldigvis tatt vare på de gamle vhs kassettene, og tatt opp en del, som gikk på Disney Channel.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...