Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis kjeden deres hadde hatt baller, hadde de nektet å ta inn produkter som ikke brukte et standardbatter. :p

Hehe... ja, da hadde vi hatt mange produkter på lager ;) *ironi*

 

Dama hadde ikke kjøpt kameraet hos oss engang... og vi har aldri hatt den modellen på lager. Allikevel prøver vi å ha de fleste tilgjengelige batterier på lager. Antakeligvis hadde hun vel kjøpt kameraet på Lefdal også, men de har vel minimalt med tilleggsutstyr av den typen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke helt 100% seriøs. ;) Ser for meg at kamerabatterier er noe man helst ikke vil ha for mange av på lagr heller, de blir jo merkbart dårligere av å ligg på hylle en stund.

Skrevet

Når kunder vet at dere har mange typer batterier på lager kan det være at de kommer innom for å kjøpe andre ting også, så dere tjener på det.

Skrevet (endret)

Hadde en kunde i dag som ville ha pizzaen sin utkjørt, når pizzaen var ferdig var det gått ca 45min (var flere utkjøringer før) Jeg kjørte til ****gate 1b men tlf min var tom for strøm så jeg ringte på alle 12 ringeklokkene men der var det ingen som hadde bestilt. Jeg kjører tilbake med pizzaen og setter den i et varmeskap og tar en annen kjøring mens jeg venter på at han skal ringe, når jeg kommer tilbake fra den kjøringen så ringer jeg han siden han ikke hadde ringt. Da viser det seg at han egentlig bodde i ****gate 16 (hater bokstaver som ser ut som tall) Og jeg tar med en dressing og en brus som et plaster på såret, da jeg kommer fram er altandøra åpen så jeg plystrer bare litt siden mobilen min er tom for strøm og da beggyner han:

 

kunde: *Peker på ringeklokka* Og sier at den er der!

Jeg: ok??? (døra var liksom åpen)

kunde: hva skal du ha?

Jeg: *ser på lappen og det er slått inn feil!!* Sier 150kr (ca 50%+ rabatt)

Kunde: *gir meg 200 lapp*

Jeg: *finner ut at jeg ikke har en 50 lapp og ikke nok mynter heller* Sier at 100kr er greit (siden han nå har ventet nesten 1time og 45min)

Kunde: Nei! (irritert tone!) Går inn og spør om noen har en 50lapp (noe de ikke hadde) spør så om noen har 25kr og kommer ut med dem.

Jeg: det er greit.

Kunde: Nei! her! (strekker ut hånda med pengene).

Jeg: tar i mot (Nå tenker jeg bare WTF???)

Kunde: peker også på dressingen og sier at den hadde han ikke bestilt!

Jeg:Den skal du få gratis siden du ventet så lenge :)

Kunde: Nei den skal jeg ikke ha!

jeg: ???

Kunden tar pizzaen og brusen og går inn.

 

 

Ville ikke dere ha tatt imot en pizza med gratis brus,utkjøring og dressing ved og bare betale 100kr??? i alle fall når du har ventet så lenge?

 

Ble noe rotete :ermm:

 

En ting jeg reagerer litt på her. Ringer dere på alle ringerklokkene? Personlig ser jeg på det å ringe på tilfeldige ringeklokker som ganske uprofesjonelt, og ville aldri gjort det selv hvertfall :)

 

For øvrig er jeg enig med Henrik C. Jeg har jobbet som sjåfør i 2,5 år, og har hatt en enkelt gang der jeg leverte etter 1 time og 45 min. Da fikk de pizzaen gratis, noe som for øvrig kunden har rett på hos oss etter 1 time og 30 min.

Endret av vebbiii
Skrevet

Vi har ikke noen garanti eller rabatt om vi så er 3timer sen men jeg gir som regel rabatt :thumbup: Og som sagt telefonen var tom for strøm så jeg hadde ingen mulighet for og ringe personen! Derfor ringte jeg på hele bygningen så han skulle få pizzaen fortest mulig, det hjalp jo lite når adressen var feil :thumbdown: Om det er uprofesjonelt eller god service vet ikke jeg.

 

Og nei vi ringer ikke på alle ringeklokkene til vanlig.

 

I går kjørte jeg faktisk en kunde for og hente bankkortet sitt siden hun hadde glemt det hos en venn. Dårlig service/Uprofesjonelt det også? Hun spurte faktisk om jeg kunne kjøre henne dit ;)

  • Liker 3
Skrevet

Jeg hadde det men den kortsluttet her om dagen og jeg har ikke fått kjøpt meg ny ;)

 

Så en mobillader er alt som skal til for og bli proff :!: Skal ta med meg det videre i livet ja :dribble:

  • Liker 1
Skrevet

Venter på pakke fra posten som skal leveres på døren... Den ankom terminalen klokka 6 idag morges. Begynner å bli sykt utålmodig, på tide at den kommer snart?

Skrevet

De leverer vel mellom 16 og 22? Bring leverer tidligere på dagen.

Det varierer nok. Her i traktene kjører budene rundt på dagtid, altså mellom 12 og 16.

Skrevet

Jeg er egentlig enig i at en bør ikke ta imot flere bestillinger enn en klarer, og at en burde klare å levere i det minste før det er gått 15 min over fristen. Som da jeg bestilte pizza fra dem, og den kom circa 40 minutter senere enn planlagt. Så ventet nesten en time. Ikke at det gjør så mye, iogmed at Cryztek er en veldig god venn av meg - så går greit. Men er jo irriterende litt fordeom :p

Skrevet

Pakke mottatt, pakke åpnet, telefon montert og startet, telefon fremdeles defekt og ubrukelig, telefon demontert, telefon pakket, pakke snart sendt igjen... :realmad:

  • Liker 1
Skrevet

Pakke mottatt, pakke åpnet, telefon montert og startet, telefon fremdeles defekt og ubrukelig, telefon demontert, telefon pakket, pakke snart sendt igjen... :realmad:

Har den vært his Moobi? :p
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hva forventet du av de?:p

Vet i grunn ikke? Hadde gjerne forventet at de skulle gjøre jobben sin skikkelig...? :nei:

 

EDIT: Burde gjerne tatt hintet da de sender varene fra frankrike...

Endret av Olimaen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...