Gå til innhold

Call of duty 4: Modern Warfare(problem med innstalasjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo

Kjøpte nettop det spillet og innstalerte det, men når jeg skal velge multiplayer eller singleplayer så bare avslutter prgrammet seg :S, kan noen hjelpe meg?

Endret av Toobig
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kommer det noen error meldinger?

Nei, kan like godt fortelle hele greia.

For et år siden kjøpte jeg dette spillet for første gang, da funka alt fint, innstalerte og spilte det. Men for noen måneder siden avinstalerte jeg spillet, og noen dager senere mistet jeg den koden for å innstalere spillet. Idag kjøpte jeg ny cd og alt. Men nå fant ut nå at jeg ikke hadde innstalert spillet, siden det står ikke at spillet er i databasen.

Når jeg setter inn cden, så kommet det opp alternativene å velge: Singleplayer, multiplayer osv, hvis jeg velger en av de to avslutter bare spillet seg, det samme skjer hvis jeg trykker på uinstall, men jeg har heller ikke innstalert spillet!

Skrevet

Prøv å fjern alt i registret som forbindes med COD4 og installer på nytt.Husker at jeg hadde noe av samme problem når jeg skulle installere BF2 i fjor en gang...

Skrevet

Prøvde å søke nå, men kommer ikke opp noe. Men jeg har ikke innstalert spillet, skrev feil. Men når jeg tar inn cden, kommer det opp et ikon, der det er står på de 3 første linjene, Play multiplayer, play singleplayer og Uinstall(!) Men jeg har jo ikke spillet på dataen.

Skrevet
Prøvde å søke nå, men kommer ikke opp noe. Men jeg har ikke innstalert spillet, skrev feil. Men når jeg tar inn cden, kommer det opp et ikon, der det er står på de 3 første linjene, Play multiplayer, play singleplayer og Uinstall(!) Men jeg har jo ikke spillet på dataen.

Hvis det står uninstall, så må det jo ligge noe igjen i registret fra den gamle installen din.Last ned et register opprydningsprogram.Fjern også alle kataloger som hører til COD4 inkl. bruker profilen din i...ja hva er det på norsk æ (documents and settings i eng xp)

Skrevet

Det ligger ikke noe igjen, har prøvd å søkt og lett overalt. Spillet er heller ikke i det registeret som er på kontrollpanel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...