Gå til innhold

hva er raskeste måtten og tørke ostepop på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, får du mye hets for dette? Jeg er av samme typen, digger når ostepopen er myk og seig, men mange som mener jeg er snål.. Hvis man sprer de utover på en flate så vil prossesen går fortere hvertfall. Du kan legge de på ett stekebrett og legge dem ut over natta, da tror jeg de er fine på morrakvisten!

Lenke til kommentar

Det du trenger er bare å kjøpe inn på forhånd, og så åpne posen noen dager før du skal spise den. Du vil kanskje argumentere med at du ikke klarer å vente, men da kjøper du bare mer ostepop, sånn at du klarer å stagge sulten mens du venter. Om du alltid ligger i forkant vil ikke dette være et problem.

 

Dersom du f.eks. spiser ostepop annenhver dag, og helst vil at den skal ligge åpen to dager før spising, så kjøper du inn to pakker første gang. Du åpner begge, så spiser du en med en gang. To dager etterpå spiser du den andre, og så kjøper du en ny som du åpner og lar ligge til neste gang.

 

På denne måten kan du kjøpe ostepop annenhver dag, og alltid ha en to dager gammel pose klar til konsumering.

Lenke til kommentar
Ta de med på badet mens du tar deg en dusj, og så la de stå en liten stund etterpå. Da burde de få litt damp/fuktighet i seg.

Han skulle jo tørke dei ut, ikkje dampe dei. La dei stå ute i sola nokre timar, kanskje det funker i denne varmen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Ta de med på badet mens du tar deg en dusj, og så la de stå en liten stund etterpå. Da burde de få litt damp/fuktighet i seg.

Han skulle jo tørke dei ut, ikkje dampe dei. La dei stå ute i sola nokre timar, kanskje det funker i denne varmen.

 

Hvis du leser hele tråden så skjønner du at det ikke stemmer, han vil ha de "seige" og det er ikke pga de blir tørket, men at de tar til seg fuktighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...