Gå til innhold

[Løst]WOW PC så billig som mulig - 24" 1920x1200 gaming |


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, ville foretrukket en E8400/E8500 men.. Det HD4350 kortet skal ut uansett :)

 

Men jeg skal ikke sprette sjampissen før jeg faktisk mottar PCen. Men jeg bestilte på lørdag og fikk kvittering, og fikk vitterlig Ordrebekreftelse I går natt, noe som vel krever en manuell godkjenning? De har jo etter det jeg kan se av Sporingsnummer satt pc i linje for produksjon, men vi krysser fingrene. det værste jeg kan få er en "vi beklager..." mail.

Lenke til kommentar

Jeg ville prøvd det motWoW først. Det tar feks Company of Heroes ol spill helt greit. Det er ike umulig at du klarer deg, men seff HD4850 er mye bedre. det jeg tenker på er strømforsyningen på PCen. Har du sjekket den?

 

Dersom det er feks bare 300W så er det mulig at du må gå ned på skjermkortet. I så tilfelle anbefales GT9600 eller HD4670 OC som koster rundt 650,-. De krever ikke så mye strøm...

Lenke til kommentar

Ang. WoW og FPS:

 

Jeg har

- intel i7 920 @ 4,02 Ghz

- ddr 3 @ 1600 Mhz

- gtx295

- 2 x OCZ vertex ssd (raid 0)

 

Og jeg får cirka 13 fps i Dalaran når jeg løper rundt i 16xx-oppløsning. Har testet med superpi og 3dmark vantage, vet at pcen er akkurat så rask som den skal være. Får 120 FPS i L4D med alt på absolutt maks.

 

Så WoW er veldig krevende.

 

I Dalaran: (18 FPS overlay opp venstre)

post-12881-1246365083_thumb.jpg

 

I et rom: (108 FPS)

post-12881-1246365077_thumb.jpg

 

Torstein

Endret av nivve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...