Gå til innhold

[Løst]WOW PC så billig som mulig - 24" 1920x1200 gaming |


Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg en ny pc til å raide 25 manns-instanser med i World of warcraft, og da jeg har en 24 Dell LCD skjerm som ser best ut i 1920x1200, trenger jeg nå en ny pc for å få litt respektabel FPS. Nå er wow et veldig CPU-krevende spill heller enn GPU, men begge deler drar jo lasset så.

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GTS250 er da minst like god som HD4850. Det er jo mulig å sette inn bedre kort i demoen også. I tillegg har den inkludert et nytt operativsystem. ikke noe gærnt med ravii's forslag, men bedre enn demoen - nei det er det ikke. Men selvfølgelig med HD4890 er det bedre, men da er det bare å sette inn GTX275 i Demoen så er det utlignet. Demoen var stort sett bedre synes jeg da...

 

Trenger du ikke operativsystem og bruker Win 7, så betyr ikke OS så mye bare at da har du en lisens som du kan bruke i noen år. Eller så må du betale lisens om 8 måneder.

Lenke til kommentar

Nå skriver jeg faktisk

 

have a look. Bytt ut 4850 med 4890.

 

Total pris blir da under demomaskinen, og trådstarter får en mye bedre maskin.

 

 

 

Hva skal man med en Vistalisens når man;

1. Kan laste ned Windows 7 RC, for så å kjøpe det om 8 mnd. (Win7 er et mye bedre OS en Vista)

2. Bruke en gamme XP-lisens som nesten alle som bygger ny maskin har liggende.

Lenke til kommentar

HD4850 vs GTS 250 med lik minnemengde er så godt som jevngode overall.

 

Jeg ville vurdert å kjøpe skjermkort på Kompletts demosalg, da de øser ut GTX260 core 216 55nm til rundt 1200 kr, og HD4890 har vært helt nede i 1300 kr. Dette er "demo1" kort med full garanti. Mitt GTX 260 kom i uåpnet emballasje, og var da selvsagt ubrukt.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Dere tar da voldsomt I her. En athlon II 250 sammen med 4 gb 800 mhz cl4 ram og et 4770 kort burde dra wow lett på 1920x1200? Et slikt system burde komme på under 5000.

 

Viss jeg ikke tar helt feil, er left 4 dead mye tyngre enn wow for cpuen

19397.png

 

(en økning i oppløsning går kun ut over gpuen(nesten hvertfall))

Endret av O:M:A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...